Gjest Pyttan Skrevet 30. november 2009 Skrevet 30. november 2009 Nå er byllen fjernet. Sa ikke noe til legen om min bakgrunn. Syns det var best slik. Har grått i to timer etter behandlingen, men holdt til jeg kom hjem. Så nå er det penicilin en uke, så burde alt være bra. 0 Siter
frosken Skrevet 30. november 2009 Skrevet 30. november 2009 Godt å høre at du klarte å mobilisere til å få det gjort :-) 0 Siter
Gjest Pyttan Skrevet 30. november 2009 Skrevet 30. november 2009 Godt å høre at du klarte å mobilisere til å få det gjort :-) Ja, legen sa jeg ikke kom noe for tidlig. Men det er godt den nå *bank i bordet* er kurert. 0 Siter
blanke ark Skrevet 30. november 2009 Skrevet 30. november 2009 Så flink du var! Tipper lettelsen er stor over å være kvitt byllen! 0 Siter
Gjest Grattis Skrevet 30. november 2009 Skrevet 30. november 2009 Gratulere, det er så flott å lese om folk som klarer å mane opp krefter til å overgå redselen sin Nå må du huske dette her for alltid da, slik at når du kommer i andre situasjoner i fremtiden så vet du innerst inne hvor sterk du egentlig er. Kan tenke meg det er nyyyyydelig å bli kvitt byllen. Kos det masse, hvil og slapp av, det fortjener du 0 Siter
Gjest byllebøll Skrevet 30. november 2009 Skrevet 30. november 2009 Bra! Jeg hadde en byll i enda mer private deler, for å si det sånn :-((( Ikke fullt så stor som din, men forferdelig vondt.. og pinlig, flaut og plagsomt... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.