Gå til innhold

Oppdatering byll

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er byllen fjernet. Sa ikke noe til legen om min bakgrunn. Syns det var best slik. Har grått i to timer etter behandlingen, men holdt til jeg kom hjem.

Så nå er det penicilin en uke, så burde alt være bra.

Fortsetter under...

Skrevet

Godt å høre at du klarte å mobilisere til å få det gjort :-)

Skrevet

Godt å høre at du klarte å mobilisere til å få det gjort :-)

Ja, legen sa jeg ikke kom noe for tidlig. Men det er godt den nå *bank i bordet* er kurert.

Skrevet

Så flink du var!

Tipper lettelsen er stor over å være kvitt byllen!

Skrevet

Gratulere, det er så flott å lese om folk som klarer å mane opp krefter til å overgå redselen sin :)

Nå må du huske dette her for alltid da, slik at når du kommer i andre situasjoner i fremtiden så vet du innerst inne hvor sterk du egentlig er.

Kan tenke meg det er nyyyyydelig å bli kvitt byllen.

Kos det masse, hvil og slapp av, det fortjener du :)

Annonse

Gjest byllebøll
Skrevet

Bra!

Jeg hadde en byll i enda mer private deler, for å si det sånn :-((( Ikke fullt så stor som din, men forferdelig vondt.. og pinlig, flaut og plagsomt...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...