Speak Skrevet 2. desember 2009 Forfatter Skrevet 2. desember 2009 Bind og truseinlegg er rein "gift" for mitt underliv. Fint at du er bedre:) Nå er de ubrukte truseinnleggene kastet også. For jeg har blitt nesten helt bra uten disse:-) Fantastisk hvor gode tips man kan få her på DOL:-) 0 Siter
annegunn Skrevet 2. desember 2009 Skrevet 2. desember 2009 Nå er de ubrukte truseinnleggene kastet også. For jeg har blitt nesten helt bra uten disse:-) Fantastisk hvor gode tips man kan få her på DOL:-) Da minstefrøkna ble født ble jeg mer sår av å måtte bruke bind/truseinnlegg over en lengre periode etterpå enn jeg ble etter selve fødselen - og hun ble tatt med vakuum. Jeg bruker _aldri_ noe med plastsperrelag nedentil - tydeligvis ikke noe for meg, nei... 0 Siter
Speak Skrevet 3. desember 2009 Forfatter Skrevet 3. desember 2009 Da minstefrøkna ble født ble jeg mer sår av å måtte bruke bind/truseinnlegg over en lengre periode etterpå enn jeg ble etter selve fødselen - og hun ble tatt med vakuum. Jeg bruker _aldri_ noe med plastsperrelag nedentil - tydeligvis ikke noe for meg, nei... Godt å høre at jeg er ganske vanlig da *ler* Og nå er jeg nesten 100% igjen. Fantastisk god følelse:-) 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 3. desember 2009 Skrevet 3. desember 2009 Godt å høre at jeg er ganske vanlig da *ler* Og nå er jeg nesten 100% igjen. Fantastisk god følelse:-) Så bra! ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.