Gå til innhold

Hvordan skal jeg få meg noe?? 4 år siden sist

Anbefalte innlegg

Gjest Ingen vil ha sex med meg

Jente. Har passert 30år. Har ikke hatt sex på nærmere 4 år..

Er hypp på et forhold men tar også gjerne til takke med et one-night-stand, for nå holder jeg ikke ut lenger.. Men klart nå er det så lenge siden, at jeg veit ikke om jeg hadde turt gå til sengs med noen om jeg hadde fått sjansen...

Jeg er vel ikke det vakreste på jord, men har et relativit fint utseende. Har noen kilo for mye-men går jeg ned disse så får jeg ikke bryst igjen..og vil gjerne ta vare på det lille jeg har. Er det derfor ingen prøver seg på meg? 70A er vel faktisk litt for stort for meg..og så bruker jeg str. 40 i truser.. Altså ikke en helt fordelt mengde med kroppsfett.

Men er det derfor ingen prøver seg? Hverken på byen eller blant venner?

Folk syns jeg er snill, morsom og søt.

Har bedt veninnene mine analysere meg litt. Er jeg for frampå? For sjenert? Men de kom ikke fram til at jeg skilte meg ut på noen spesiell måte sånn sett. Og de må også si seg enige i at: nei, det er ingen som prøver å sjekke meg opp på byen. Hverken som one-night.stand, eller for å bli bedre kjent.

Heller ingen i vår venneflokk, som er ganske stor.

Er det håp for meg?

Hvorfor liker ingen gutter meg?

Er jeg ikke god nok for en eneste natt engang?

En gang hadde jeg krav til gutten. Kravene har jeg måttet firt ned på. Litt for hvert år. Nå har jeg ingen. Bare at han er hypp på et ligg.

Ingen som har tatt på meg, kjælt med meg, strøket hånda si over ryggen min på fire år.

Ville du hatt sex med ei lite erfaren jente på over 30år som ikke har bryst og likevel kan karaktiseres som nesten overvektig??

Hvor finner jeg en eller annen? (Internettdating tørr jeg ikke-har hatt et par dårlige erfaringer med det som skremmer meg fortsatt)

Fortsetter under...

Hvordan kan vi vite når ikke engang dine egne venninner kan si noe??

Men problemet handler vel neppe om at du har små pupper og kanskje en valk. Du er så gammel nå at du burde ha oppdaga at det ikke er utseendet i seg selv som gjelder: Hvordan du ser ut blir et problem først når du kun interesserer deg for menn som er penere enn deg. Er du treningkast tre på utseende, bør du ikke satse på menn som er terningkast fem.

Nei, ikke lett å si hvorfor du ikke får deg noe. Hvis man er desperat, og har dårlig selvtillit, så er det noe som menn snapper opp på et eller annet vis, tror jeg.

Gjest slik gikk de for meg...

Var i samme situasjon som deg for noen år siden. 40 år, og enslig mor, og hadde ikke vært sammen med noen på flere år. Satt også å lurte litt på hva det egentlig var som var feil med meg, og kom fram til at det egentlig ikke var noen "feil". Var, og er, egentlig helt ordinær. Nå var jeg heller ikke folkesky, mye ute sammen med ungene på fritidsaktiviteter, gikk mye turer og kom lett i kontakt med mennesker, men ingen napp noe sted. Prøvde meg på Internettdating også, men fant ut at der var det mye rart. Så etter et par mislykkede møter fant jeg ut at dette bare ble for dumt. Men så en dag mens jeg bare tittet, dukket det opp en litt anonym profil, og uten at jeg egentlig tenkte over det sendte jeg en mail. Og fikk svar. La veldig opp til "bare vennskap" i begynnelsen for jeg ville ikke bli skuffet igjen. Men det viste seg at dette ble full klaff. I dag er vi gift på 5 året, og har det veldig bra.

Så selv om jeg egentlig hadde gitt opp nettdating, prøvde jeg igjen, og for meg ble det full klaff.

Vanskelig å vite for oss hvorfor du ikke får deg noe. Det kan det være mange årsaker til, det kan f.eks være at du ikke virker interessert eller at du virker litt uoppnåelig hvis du skjønner hva jeg mener.

Kanskje ser mennene på deg som ei som kun er ute etter et fast forhold og ikke ute etter kun et ligg. Som sagt umulig for oss å kunne si noe når vi ikke kjenner deg. Ikke godt å si hvilken signaler du sender ut. Det må oppleves skulle vi ha gitt deg et godt svar.

Det er ikke noe i innlegget ditt som skermmer meg for å si det sånn, ikke noe der som tilsier at jeg ikke ville ha hatt sex med deg. Om du er det i virkeligheten er noe helt annet, for da er det mange andre ting som spiller inn.

Jeg tror ikke at det er noe med useende ditt å gjøre ut i fra beskrivelsen din.

Men selvtillit er sexy, så det kan du jo jobbe litt med, skyt frem puppa og vis deg frem og ha masse humor, det er utrolig hva det hjelper:-)

Ellers så mener jeg at internett er en fin måte å finne noen på. Du kan lett sile ut de som du ikke vil ha noe med å gjøre og du kan bruke lang tid på å bli kjent med noen uten å treffe dem. De som ikke vil vente en god stund på på treffe deg får bare tusle videre, de andre fortsetter du å holde kontakt med, så kan dere utveksle bilder, så snakke litt i tlf for så treffes. Altså ta ting sakte og forsiktig.

Bare det å være aktiv her inne kan føre til at noen blir mer interessert i deg, det er flere her inne opp i gjennom årene som har funnet hverandre. Men akkurat nå er det lite menn her inne, hvor mange vet jeg ikke.

Gjest Aldri så trygg i fare

Hva med ikke å vente på at noen "forsøker seg på deg", men heller selv ta initiativ! Lykke til.

PS! Ev. kan du jo finne deg en som er blind, eller en som er like desperat som du. Du kan ev. også forsøke om du i regi av NAV kan få dekket utgifter til plastisk kirurgi.

Annonse

Gjest jeg har erfaring

Du er neppe overvektig, og det har heller ingenting å si. Dette er opp til deg selv, og nettdating er å anbefale. Det er mye enklere med nettdating enn å treffe noen på pub. Jeg snakker av erfaring. Jeg får nok sex selvom jeg er en god del eldre enn deg og veier helt sikker mye mer. Sex er godt så unn deg å finne deg en innimellom

Slapp av og kos deg ute. Smil og fortell gode historier.

Kom gjerne bort til meg å si; Hei, så deg fra baren, du så trivelig ut.

Så lenge du ser helt normal ut og lukter greit trenger jeg ikke mer.

Er du virkelig trengt så hadde jeg også falt for:

Hei. Likte deg veldig godt. Kan ikke vi ta en dans? Etter dansen hadde jeg nok blitt med hjem:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...