Gjest Nå brøler jeg! Skrevet 5. desember 2009 Skrevet 5. desember 2009 Du tenker ikke på alle de uskyldige og gode menneskene ombord som kan dø. Ta ansvar for dine medmennsker! 0 Siter
Gjest Nå brøler jeg litte granne Skrevet 5. desember 2009 Skrevet 5. desember 2009 ? http://www.dn.no/forsiden/politikkSamfunn/article1782478.ece 0 Siter
mrxx Skrevet 5. desember 2009 Skrevet 5. desember 2009 Det er jeg enig, snakker om dumskap. Disse idiotene kan ikke forstå hva de driver med. Jeg håper at de klarer å ta noen av dem og gi skikkelig straff, så det svir i mange år. 0 Siter
Axcia Skrevet 5. desember 2009 Skrevet 5. desember 2009 Det er jeg enig, snakker om dumskap. Disse idiotene kan ikke forstå hva de driver med. Jeg håper at de klarer å ta noen av dem og gi skikkelig straff, så det svir i mange år. Enig igjen ;-D 0 Siter
Axcia Skrevet 5. desember 2009 Skrevet 5. desember 2009 Smask, smask:-) Skriv mer, så skal jeg være enig... *haha* 0 Siter
mrxx Skrevet 5. desember 2009 Skrevet 5. desember 2009 Skriv mer, så skal jeg være enig... *haha* Kan ikke ta det her vet du, hehe. 0 Siter
Axcia Skrevet 5. desember 2009 Skrevet 5. desember 2009 Kan ikke ta det her vet du, hehe. Fydda! Har du ikke fått avreagert i helga? ;-) 0 Siter
mrxx Skrevet 5. desember 2009 Skrevet 5. desember 2009 Fydda! Har du ikke fått avreagert i helga? ;-) Hehe, nei dårlig med det, jeg håper egentlig å få svineinfluensa så det kan bli litt nøff, nøff på meg også:-) 0 Siter
Axcia Skrevet 5. desember 2009 Skrevet 5. desember 2009 Hehe, nei dårlig med det, jeg håper egentlig å få svineinfluensa så det kan bli litt nøff, nøff på meg også:-) Gryntende gubbe? ;-) 0 Siter
mrxx Skrevet 5. desember 2009 Skrevet 5. desember 2009 Gryntende gubbe? ;-) Alltid gryntende:-) 0 Siter
Gjest Nå piper jeg! Skrevet 6. desember 2009 Skrevet 6. desember 2009 Det er jeg enig, snakker om dumskap. Disse idiotene kan ikke forstå hva de driver med. Jeg håper at de klarer å ta noen av dem og gi skikkelig straff, så det svir i mange år. Nei! Dette er mennesker som er tankeløse. De vet nok bedre, men kjeder seg. De trenger en rettesnor for å komme på riktig vei. De fortjener ikke en streng straff. 0 Siter
mrxx Skrevet 6. desember 2009 Skrevet 6. desember 2009 Nei! Dette er mennesker som er tankeløse. De vet nok bedre, men kjeder seg. De trenger en rettesnor for å komme på riktig vei. De fortjener ikke en streng straff. Jeg mener det fordi dette setter mellom 100 og 200 liv i fare for hver gang til de gjør det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.