Gå til innhold

Julebord...

Anbefalte innlegg

Gjest Niccola
Skrevet

Uff.. nå lurer jeg på om jeg like gjerne skal droppe fremtidige julebord.. Det er hyggelig og moro en stund, før folk blir så drita at de omtrent ikke henger sammen.

Jeg drikker selv, men på fest med kolleger holder jeg faktisk litt igjen, jeg orker ikke gå på jobb på mandag og lure på hva i helvete jeg sa og gjorde... Noen dreit seg ganske bra ut i år, og jeg er flau på deres vegne, faktisk. Voksne menneskene.

Mange merkelige opplevelser i år, ja.. Det var dagens sukk.

Fortsetter under...

Skrevet

Kjipt. Hos oss pleier folk å holde godt igjen - eventuell fyll tar vi på private fester og ikke med kollegaer.

Gjest majas mamma
Skrevet

Har ikke vært på jobbjulebord på flere år, jeg. Har rett og slett ikke lyst selv om jeg har mange veldig hyggelige kolleger. Da tar jeg meg heller et glass vin og litt god mat hjemme.

Gjest Niccola
Skrevet

Kjipt. Hos oss pleier folk å holde godt igjen - eventuell fyll tar vi på private fester og ikke med kollegaer.

Ja, det var en overraskelse dette.. Ikke noe negativt som skjedde, men en del.. skal vi si "halvintime betroelser" i de sene timer.. Jeg fikk mye skryt også da, så er det sagt ;o))

Gjest Niccola
Skrevet

Har ikke vært på jobbjulebord på flere år, jeg. Har rett og slett ikke lyst selv om jeg har mange veldig hyggelige kolleger. Da tar jeg meg heller et glass vin og litt god mat hjemme.

Kan være like ok det, ja :-)

Gjest vil ikke høre alt nei
Skrevet

Vi drar på julebord og drikker ikke noe. Når det er midnatt går vi alltid hjem igjen. Etter denne tid er ikke resten av gjengen tilsnakkedes til. Berusede personer er det verste jeg vet. Og jeg har også fått mye skryt av disse på slike fester. Men jeg tror ikke på dem, vil mye heller at de kunne fortelle meg det samme i edru tilstand. Da hadde det betydd mye for meg.

Dessuten når ektefeller betror seg til meg om hvor elendig de har det i mange situasjoner med sin partner, ja da blir jeg brydd og lei meg på den andres vegne.

Annonse

Skrevet

Det er nok endel som sitter med fylleangst i dag ja...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...