Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har fått så veldig vondt i eggstokkene (tror det er de ihvertfall) rundt eggløsning. Det har blitt værre etter at jeg fødte min datter for 10 mnd siden. Jeg har alltid kunnet kjenne litt stikking når jeg har hatt eggløsning, men nå er det helt ekstremt. Har hatt vondt i en ukes tid nå (mer eller mindre), og i kveld er det slik at jeg bare har lyst til å sette meg ned her og grine. De føles bittelitt hovne og...men det kan jo være innbilning, ikke lett å kjenne slikt når man klemmer på magen sikkert. I tillegg har jeg fått kraftigere mens siden siste graviditet. Er det normalt å ha slike smerter? Hva skyldes det isåfall?

Hadde vært veldig taknemlig for et svar, selv om jeg tror jeg kommer til å gå til legen min snart hvis dette fortsetter.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/33938-vondt-i-eggstokkene/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Hvis du har slike eggløsningssmerter og rikelige blødninger var den beste løsning sikkert å bruke p-pille. Hvis du ammer kan det minke litt på melken. Hva som er årsaken vet jeg ikke. Tilstanden endometriose kan i noen tilfeller gi slike smerter, se undre helseleksikon

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/33938-vondt-i-eggstokkene/#findComment-131542
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...