Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei, Jeg er en jente på 22 år som aldri har hatt kjæreste. Er ikke dette veldig unormalt. Jeg er dessverre veldig sjenert og tørr ikke å snakke med andre. Har heller ingen venner jeg kan gå ut sammen med, og det er jo ikke noe hyggelig å gå ut alene. jeg liker heller ikke uteliv og festing og fyll. Synes at det er så vanskelig å finne en som passer og hvor skal jeg finne dem når jeg ikke liker fester og uteliv. Jeg føler meg gammel pga. at jeg ser jo fjortiser som er kjærester og kysser hverandre også har jeg aldri kysset noen. Er det veldig unormalt? Ønsker også svar fra andre som heller ikke har hatt kjæreste men selvfølgelig kan alle svare.

Vennlig hilsen gamle meg.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/33940-ingen-kj%C3%A6reste-og-gammel/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest jente19år

Er 18, og i noe av den samme situasjonen selv. Har ikke hatt kjæreste eller sosialt liv på 4-5 år, men i motsetning til deg trives jeg med det. Hvertfall foreløpig---

Ikke bekymre deg. Det dukker opp en kjekkas etterhvert=)

Kanskje meg...?

Du er vist lik meg du. Er usosial og trives faktisk med det!

Det er jammen ikke mange av oss gitt!

Skal jeg tørre å svare her da, etter sånn jeg fikk gjennomgå på psykiatri-forumet?

Jeg bare skriver noe av det samme som jeg skrev der, i tillfelle det skulle kunne hjelpe noen. Jeg er to år yngre enn deg, men i samme situasjon. Er ikke sosial, liker ikke fyll, er ikke noe festmenneske og er komplett urørt av det motsatte kjønn.

Det skjærer meg hardt i hjertet når jeg ser to fjortiser som sitter og kliner, for jeg tenker tilbake til da jeg var tolv år og tenkte "nå er det ikke lenge igjen"...

Nå har JEG gitt opp, men har følgende råd til deg: du må enten bli fylle-sosial, eller oppsøke andre arenaer der du kan være sosial. Du må jo tross alt MØTE noen for å MØTE noen, ikke sant? :)

Lykke til

Skal jeg tørre å svare her da, etter sånn jeg fikk gjennomgå på psykiatri-forumet?

Jeg bare skriver noe av det samme som jeg skrev der, i tillfelle det skulle kunne hjelpe noen. Jeg er to år yngre enn deg, men i samme situasjon. Er ikke sosial, liker ikke fyll, er ikke noe festmenneske og er komplett urørt av det motsatte kjønn.

Det skjærer meg hardt i hjertet når jeg ser to fjortiser som sitter og kliner, for jeg tenker tilbake til da jeg var tolv år og tenkte "nå er det ikke lenge igjen"...

Nå har JEG gitt opp, men har følgende råd til deg: du må enten bli fylle-sosial, eller oppsøke andre arenaer der du kan være sosial. Du må jo tross alt MØTE noen for å MØTE noen, ikke sant? :)

Lykke til

det at du ikke treffer noen... kan det ha noe med det du utstråler å gjøre?

Annonse

Det er mykje meir normalt enn du trur, men det er klart at det hjelper lite når ein saknar noko. Uansett: Dei du legg merke til på gata er dei som har kjæraste. Alle dei som ikkje har det går også forbi deg, men du legg ikkje merke til det.

Eg hadde nokre slike tankar fram til eg var 18. Då hadde eg min første kjæraste, og faktisk mitt første skikkelege kyss.

Trur ikkje eg hadde tatt skade om det tok lenger tid heller.

Det vil skje for deg òg. Det er 100% sikkert

Gjest Gro Isachsen, Sexpert

Det finnes mange andre steder å treffe en av motsatt kjønn, enn på på utesteder med masse promille innabords. Mange treffer sin utkårede i en læresituasjon, på jobben, på tur eller for eksempel i forbindelse med hobbykativitet. Men du må ut i samfunnet på en eller annen måte for først å bli kjent med noen – og du må være så åpen at du tør ta initiativet til å snakke med folk. Det gjør du mye enklere hvis dere kan snakke om et nøytralt tema, for eksempel en hobby. Meld deg på et kurs eller en aktivitet i noe du er interessert i, som du kan tenke deg du treffer noen på din egen alder. Om det er et språkkurs, ungdomsorganisasjonen i et politisk parti, et treninsgsstudio eller ungdomsgruppa i den lokale turistforeninga, er opp til deg. Prøv deg fram. Det er mange som er kontaktsøkende. Det gjelder bare å finne den rette arenaen hvor du kan finne en som passer for deg. Lykke til!

Gjest (Anonymous)

Hei, du!

Er 21 år, gutt - og fortsatt ukysset.. - du er ikke alene! :)

Faktisk tror jeg at flertallet av mine venner (18-23) er single, og jeg er ikke alene om å hedre meg med tittelen "ukysset". Tror kanskje at dette varierer litt med hvilket miljø du går i?

Uansett - ikke gi opp i alle fall - det finnes en for deg også!! :) Stå på!

PS: har du prøvd "www.spray.no/spraydate"? - verdt et forsøk i alle fall..

Det finnes mange andre steder å treffe en av motsatt kjønn, enn på på utesteder med masse promille innabords. Mange treffer sin utkårede i en læresituasjon, på jobben, på tur eller for eksempel i forbindelse med hobbykativitet. Men du må ut i samfunnet på en eller annen måte for først å bli kjent med noen – og du må være så åpen at du tør ta initiativet til å snakke med folk. Det gjør du mye enklere hvis dere kan snakke om et nøytralt tema, for eksempel en hobby. Meld deg på et kurs eller en aktivitet i noe du er interessert i, som du kan tenke deg du treffer noen på din egen alder. Om det er et språkkurs, ungdomsorganisasjonen i et politisk parti, et treninsgsstudio eller ungdomsgruppa i den lokale turistforeninga, er opp til deg. Prøv deg fram. Det er mange som er kontaktsøkende. Det gjelder bare å finne den rette arenaen hvor du kan finne en som passer for deg. Lykke til!

turistforeninga???

*flire*

Annonse

jamenn.....turistforeninga??????????? av alle ting liksom..

søndagslunchen på bedehuset blir vel det neste..

Hehe, hva er galt med Turistforeningen da? Det er ikke akkurat speideren det er snakk om...

Går aldri "i flokk" selv, men hver gang jeg nærmer meg en turistforeningshytte lurer jeg på om det er noen søte og spreke jenter der. Det er det faktisk ofte også. Dessverre er de som oftest på tur med kjæresten sin :-(

Så alle single jenter: ut på tur!

Hehe, hva er galt med Turistforeningen da? Det er ikke akkurat speideren det er snakk om...

Går aldri "i flokk" selv, men hver gang jeg nærmer meg en turistforeningshytte lurer jeg på om det er noen søte og spreke jenter der. Det er det faktisk ofte også. Dessverre er de som oftest på tur med kjæresten sin :-(

Så alle single jenter: ut på tur!

Finner du meg på en fjellhytte er det meget stor sannsynlighet for at jeg har tuslet inn i en bitteliten psykose.......

*flire*

-bella-

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...