Gjest helt på felgen Skrevet 7. desember 2009 Skrevet 7. desember 2009 Jeg er helt utkjørt og sliter vanvittig. Får ikke ro, klarer knapt å sitte eller stå. Er så rastløs og gråter hele tida.Er helt oppløst og klarer ikke tenke klart. Får panikkanfall etter panikkanfall og klarer ikke roe ned. Har det så vondt at det sprekker innvendig. Har vært innlagt en del ganger på akutt åpen post, og jeg synes det er så mange ganger at det er flaut. Men nå trenger jeg innleggelse igjen, men vet ikke hvordan jeg skal klare å dukke opp igjen der uten å føle meg skamfull og skyldig fordi jeg tar opp en plass. NHD - tenker du over de pasientene som dukker opp igjen gang etter gang - ser du ned på dem, dømmer du dem? Bør man være flau for å være innlagt ofte? hva skal jeg gjøre i dette tilfelle? Er helt fortvilet nå. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 7. desember 2009 Skrevet 7. desember 2009 Med de virkelig syke pasientene tanker jeg aldri slik. Med de som gang på gang saboterer anbefalt behandling eller stadig ruser seg, vil nok slike tanker kunne komme. 0 Siter
Gjest sabotør Skrevet 7. desember 2009 Skrevet 7. desember 2009 Med de virkelig syke pasientene tanker jeg aldri slik. Med de som gang på gang saboterer anbefalt behandling eller stadig ruser seg, vil nok slike tanker kunne komme. sabotering i poliklinisk behandling oxo....??? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 7. desember 2009 Skrevet 7. desember 2009 sabotering i poliklinisk behandling oxo....??? Ja. Hva er hensikten med å bruke egen og andres tid på "behandling" om en saboterer opplegget? 0 Siter
Gjest max.no Skrevet 7. desember 2009 Skrevet 7. desember 2009 Ja. Hva er hensikten med å bruke egen og andres tid på "behandling" om en saboterer opplegget? Hvor tålmodige bør egentlig psykiatrien være med "voksne" mennesker? Kanskje bør det settes større krav til avrusing, til det å følge behandlingsopplegg? 0 Siter
Gjest helt på felgen Skrevet 8. desember 2009 Skrevet 8. desember 2009 Med de virkelig syke pasientene tanker jeg aldri slik. Med de som gang på gang saboterer anbefalt behandling eller stadig ruser seg, vil nok slike tanker kunne komme. Men jeg saboterer ikke behandlingen, jobber hardt i terapi, men det er tøft. Dessuten har jeg en familie som sliter veldig på meg og har nettopp anmeldt noen for overgrep. Er det "unnskyldning" nok for hyppige innleggelser en periode? 0 Siter
Gjest helt på felgen Skrevet 8. desember 2009 Skrevet 8. desember 2009 Ja. Hva er hensikten med å bruke egen og andres tid på "behandling" om en saboterer opplegget? Hallo da.. Det er ikke snakk om rus for min del, jeg ruser meg ikke og det er ikke derfor jeg må inn av og til... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.