Gjest Miljøterapeuten Skrevet 8. desember 2009 Skrevet 8. desember 2009 Skal skrive på en engelsk profil at jeg jobber som miljøterapeut, hva er den rette oversettelsen for det? Jeg skrev theraphist, men det får kanskje noen til å tro at jeg jobber mer som psykolog/terapeut eller noe? Jeg er pedagog ( men ikke lærer) i bunn. Hva ville dere ha skrevet? 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 8. desember 2009 Skrevet 8. desember 2009 Social therapist el social worker, selv siste kan forveksles m sosionom.. 0 Siter
Lula Skrevet 8. desember 2009 Skrevet 8. desember 2009 En vernepleier er en miljøterapeut. Den engelske betegnelsen er social educator. 0 Siter
Gjest Miljøterapeuten Skrevet 9. desember 2009 Skrevet 9. desember 2009 En vernepleier er en miljøterapeut. Den engelske betegnelsen er social educator. Nå er ikke jeg vernepleier men kan den tittelen sosial educator brukes likevel? 0 Siter
Gjest strutsen Skrevet 9. desember 2009 Skrevet 9. desember 2009 Social worker er den riktige oversettelsen, ikke therapist. 0 Siter
Gjest miljøterapeuten Skrevet 9. desember 2009 Skrevet 9. desember 2009 Social worker er den riktige oversettelsen, ikke therapist. ok 0 Siter
Lula Skrevet 9. desember 2009 Skrevet 9. desember 2009 Nå er ikke jeg vernepleier men kan den tittelen sosial educator brukes likevel? Det er jeg usikker på, kanskje du kan søke litt nå når du vet hva det heter ihvertfall 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.