Gå til innhold

Forferdelig hoste

Anbefalte innlegg

Frøkenbekymra

Hei, jeg ble syk forrige onsdag - fikk litt feber og følte meg generelt dårlig. Hadde febter frem til fredag, men var veldig slapp og holdty meg hjemme fra jobb tom tirsdag.

Nå har keg fått en forferdelig hoste. Hoster, hoster og hoster. I natt var det så ille at sønnen min holdt på å ringe til ambulanse.

Når jeg hoster, får jeg nesten ikke dratt pusten og det kommer en rar lyd. Et slikt hosteanfall kan vare ganske lenge. Kan dette være en vanlig forkjølelse, eller er det noe annet. Jeg føler nesten at jeg holder på å bli kvalt når hosteanfallet kommer og det er absolutt ingen bedring siden det begynte - det er heller værre.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/339614-forferdelig-hoste/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest MedicNerd

Det hørtes pyyyton ut! Skjønner du bekymrer deg litt her. Tror neppe du stryker med, men svineinfluensa var også min tanke. Derfor er det grunn god nok for å stikke innom legen. Dette trenger ikke være noe farlig, men hvis dette blir svært ubehaelig nå i helga, så ta heller kontakt med legevakta. Om de så ikke finner noe galt med det, så kan du få noe hosestillende/evt. slimløsende som vil gjøre nattesøvnen bedre for dere begge :)Det er stort sett bedre å kontakte lege en gang for mye med sånt ubehag, og det tror jeg legene synes også. I alle fall burde de det. Hadde jeg vært lege, ville jeg i alle fall satt pris på å få pasientene mine på besøk før de ble dausjuke (nå mener jeg ikke at du er eller vil bli det)...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/339614-forferdelig-hoste/#findComment-2863631
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...