Gå til innhold

Må jeg ta celleprøver (jomfru)

Anbefalte innlegg

Gjest ALVORLIG GYNEKOLOGSKREKK

Fikk et sånt masebrev om celleprøver her om dagen... Nå har jeg dessverre opplevd mye overgrep fra flere ulike personer, flere ulike stadier i livet. Konsekvensen er den at jeg for det første er snart tredve og jomfru (fordi jeg har fått angst for sex). Problem nummer to er at jeg SERIØST IKKE FIKSER Å GÅ TIL GYNEKOLOG (eller ta gu hos hvilken som helst lege...) Når jeg er der fastlegen min jobber og trenger hjelp på skiftestua, må eg snu meg mot veggen fordi rommet også blir brukt til gyn-formål. Synet av GU-stolen var nok til å gjøre meg ukomfortabel.

For tre år siden fikk jeg satt inn hormonspiral fordi jeg var plaget med kraftig mens. Dette ble gjort i narkose. Fikk da samtidig tatt standardprøver og ultralyd. Alt ok.

Nå funderer jeg på om det er grunner til å ta celleprøver når man ikke ar noen partner/eller har hatt det?

Vil helst slippe narkose også, for det er så mye styr ned det. Beste hadde vært å få en likegladsprøyte...Dormicum eller noe sånt...

Jeg er like redd gynekologer som noen er for tannleger.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/339646-m%C3%A5-jeg-ta-cellepr%C3%B8ver-jomfru/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...