Cathrine74 Skrevet 26. august 2001 Skrevet 26. august 2001 Jeg fødte mitt 2. barn for 3 mnder siden, fikk da blødning etter 7 uker (blødde lite og kun i 3 dager), så blødning nr 2 45 dager senere (også lite blod og tre dagers varighet), og nå - 16 dager siden siste blødning - begynner jeg å blø igjen. Jeg fullammer. Bruker Ladycomp (eggløsningsmåler basert på temp.taking hver morgen), og den viser eggløsning og befruktningsoptimum i dag. Har brukt kondom under samtlige samleier og ikke hatt noen "uhell". Hva kan dette være? Og hvorfor samsvarer temperaturen i syklusen med eggløsing dersom det ikke stemmer? Trodde for så vidt at det ikke var så vanlig å få eggløsning under fullamming (hver 2 1/2 time døgnet rundt)? Takknemlig for svar. 0 Siter
Mette Moen, Gynekolog Skrevet 30. august 2001 Skrevet 30. august 2001 Beklager at ditt spørsmål var hoppet over. Mon ikke du har en eggløsningsblødning? Det er ikke uvanlig å blø en dag eller to på dette tidspunkt. Noen får eggløsning selv om de ammer. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.