Gå til innhold

Champix

Anbefalte innlegg

Gjest sigarillas

Hei

Jeg er ei jente som sliter med en god del angst. Og jeg røyker for mye, med det følger også en del kaffedrikking. Er seriøst avhengig av røyk og er nå helt fortvilet, for føler meg elendig. Siden jeg sliter psykisk er jeg skeptisk til champix, men har fått resept fra legen. Kan jo ikke vite om jeg får bivirkninger før jeg har prøvd den.. Noen her med lignende erfaringer, råd, tips? Har røyka meg selv helt ned i kjellern tror jeg..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/339657-champix/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anbefaler Champix

Champix skal ikke kombineres med bla Cipralex, vær klar over det

Champix kan jeg anbefale. Har brukt det og det funker. En bivirkning kan være kvalme, hvilket jeg synes var okey, for da spiser en jo ikke så mye og unngår kanskje en del oppgang på vekten som jo er noe vanlig under røykekutt

Jeg begynte med Champix men gikk tom, før jeg fikk kjøpt meg mer så var jeg såpass overbevist om at dette var gangen så jeg fikk aldri kjøpt meg mer. Har vært røykfri i over tre år nå, og føler meg selvsakt mye bedre

Du er flink som tenker seriøst på å slutte. Å kutte røyken og trimme litt mer ved å ta noen koselige gåturer ol vil nok være kjempebra for deg

Ønsker deg lykke til

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/339657-champix/#findComment-2863900
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...