Gjest festgeneralen Skrevet 12. desember 2009 Skrevet 12. desember 2009 Har fått ansvaret med å bestille pizzaer(peppes stor str) til en gjeng på 30 stk(50 % av hvert kjønn), men er usikker på hvor mange vi trenger? Noen som vet av erfaring hvor mye et "gjennomsnittlig" mennesker spiser av pizza(tilbehør: øl og annet alkoholholdig drikke). Pleier peppes å gi rabatt på større bestillinger? 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 12. desember 2009 Skrevet 12. desember 2009 Jeg ville bestilt 15-16 pizzaer. Jeg syns ikke man kan regne mer enn 2 personer på en pizza. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 12. desember 2009 Skrevet 12. desember 2009 Jeg ville bestilt 15-16 pizzaer. Jeg syns ikke man kan regne mer enn 2 personer på en pizza. Jeg er i grunnen enig med deg. Jeg spiser lett en halv pizza selv *glad i peppes pizza* :-) 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 12. desember 2009 Skrevet 12. desember 2009 Jeg er i grunnen enig med deg. Jeg spiser lett en halv pizza selv *glad i peppes pizza* :-) Ja, hvis det kun er pizza går det lett en halv. Spiser vi forrett og dessert klarer vi oss med 3 personer pr pizza ;O) 0 Siter
cathlin Skrevet 12. desember 2009 Skrevet 12. desember 2009 Ja, hvis det kun er pizza går det lett en halv. Spiser vi forrett og dessert klarer vi oss med 3 personer pr pizza ;O) Ok, da sier jeg også 12;-) Kanskje 10 blir for lite når jeg tenker meg om, men nå spiser jeg bare et par stykker av en hel, så men hvis alle spiser en halv så trengs det fler. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 12. desember 2009 Skrevet 12. desember 2009 Ok, da sier jeg også 12;-) Kanskje 10 blir for lite når jeg tenker meg om, men nå spiser jeg bare et par stykker av en hel, så men hvis alle spiser en halv så trengs det fler. Småspist du da ;O)) 0 Siter
cathlin Skrevet 12. desember 2009 Skrevet 12. desember 2009 Småspist du da ;O)) Tja. Men stykkene er jo ganske store. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 12. desember 2009 Skrevet 12. desember 2009 Tja. Men stykkene er jo ganske store. Store? På Peppes? Nei, vil ikke si det akkurat. Hehe 0 Siter
Dorthe Skrevet 12. desember 2009 Skrevet 12. desember 2009 Minstemann og jeg har akkurat spist en hel nå på deling så jeg tror du må ha 15 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 12. desember 2009 Skrevet 12. desember 2009 Minstemann og jeg har akkurat spist en hel nå på deling så jeg tror du må ha 15 Godt det ikke bare var meg som skrev 15 da ) Trodde jeg skulle få tilbakemeldinger på at det var aaaaltfor mye. Har inntrykk av at alle er så småspiste. 0 Siter
Dorthe Skrevet 12. desember 2009 Skrevet 12. desember 2009 Godt det ikke bare var meg som skrev 15 da ) Trodde jeg skulle få tilbakemeldinger på at det var aaaaltfor mye. Har inntrykk av at alle er så småspiste. Jeg har klart en hel også jeg, men da var jeg råsulten. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 12. desember 2009 Skrevet 12. desember 2009 Jeg har klart en hel også jeg, men da var jeg råsulten. ;O)) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 12. desember 2009 Skrevet 12. desember 2009 Jeg tror det er passe med ti pizzaer til tredve personer. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 12. desember 2009 Skrevet 12. desember 2009 Minstemann og jeg har akkurat spist en hel nå på deling så jeg tror du må ha 15 Men man spiser som regel mye mer når man bare er en familie sammen? Det gjør iallefall vi. Vi kan godt glefse i oss en svær pizza når vi er bare oss to voksne, men sammen med mange spiser vi alltid mye mindre (flere å prate med, måltidet tar lengre tid etc.) 0 Siter
cecily Skrevet 12. desember 2009 Skrevet 12. desember 2009 Jeg ville også hatt 14-15 pizzaer. Det er utrolig kjipt å ha for lite mat og det er heller ikke alle som spiser mindre enn de har lyst på selv om det ser ut til å bli for lite. 0 Siter
tusseline Skrevet 12. desember 2009 Skrevet 12. desember 2009 En halv pizza pr. person tror jeg man må ha. Vi pleier å regne det når vi bestiller. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 12. desember 2009 Skrevet 12. desember 2009 Ja, hvis det kun er pizza går det lett en halv. Spiser vi forrett og dessert klarer vi oss med 3 personer pr pizza ;O) ''Ja, hvis det kun er pizza går det lett en halv. Spiser vi forrett og dessert klarer vi oss med 3 personer pr pizza ;O)'' Ha ha, hvem har vel forrett og dessert i forbindelse med Peppes pizza! Vel, muligens på restaurant da, men ikke på take-away! 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 12. desember 2009 Skrevet 12. desember 2009 ''Ja, hvis det kun er pizza går det lett en halv. Spiser vi forrett og dessert klarer vi oss med 3 personer pr pizza ;O)'' Ha ha, hvem har vel forrett og dessert i forbindelse med Peppes pizza! Vel, muligens på restaurant da, men ikke på take-away! Når vi er på restauranten tenkte jeg på da. Ikke take away ) Lite suksess å ta med seg Oreo dream ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.