Hønemoren Skrevet 12. desember 2009 Skrevet 12. desember 2009 Hei på dere med kroniske lidelser. Håper dere har det bra i førjulstida, vi blir jo dratt med i det som desember gjør: på godt og vondt. Koselig er det, men du verden så slitsomt det kan bli. Vi skal handle julegaver og forberede julen ellers. Bl.a. skal jeg har slekta på førjulsselskap i morgen og vi blir 24 stk., det krever sitt! Forarbeidet og etterarbeidet, men allikevel så utrolig koselig å se familien samlet. Lader opp på forhånd, dropper en julelunsj på mandag for heller å hvile ut etter søndagen. Ja, sånn har vi det, vi med kroniske lidelser. Som jeg sa i dag: Må jo ta min tørn jeg også. Det er hvert 3. år. Orker jeg ikke det så føler jeg at det blir galt å gå bort til andre. MEN, hvem ser hvor mye dette koster en med kronisk lidelse? I dette tilfelle fibromyalgi. Ingen i min familie, føler jeg. Vi ser jo ikke syke ut. Får gjøre det beste ut av det.... Fortsatt fin førjulstid. 0 Siter
Bookworm Skrevet 15. desember 2009 Skrevet 15. desember 2009 Har det akkurat som deg, og tenker akkurat som deg, men jeg har dessverre ingen praktiske råd å komme med. Jeg har funnet ut at jeg virkelig må slappe av når jeg kan og senke litt på egne krav til meg selv. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.