Gå til innhold

Kroniske lidelser og en hektisk årstid...

Anbefalte innlegg

Hei på dere med kroniske lidelser.

Håper dere har det bra i førjulstida, vi blir jo dratt med i det som desember gjør: på godt og vondt.

Koselig er det, men du verden så slitsomt det kan bli.

Vi skal handle julegaver og forberede julen ellers.

Bl.a. skal jeg har slekta på førjulsselskap i morgen og vi blir 24 stk., det krever sitt! Forarbeidet og etterarbeidet, men allikevel så utrolig koselig å se familien samlet.

Lader opp på forhånd, dropper en julelunsj på mandag for heller å hvile ut etter søndagen. Ja, sånn har vi det, vi med kroniske lidelser. Som jeg sa i dag: Må jo ta min tørn jeg også. Det er hvert 3. år. Orker jeg ikke det så føler jeg at det blir galt å gå bort til andre.

MEN, hvem ser hvor mye dette koster en med kronisk lidelse? I dette tilfelle fibromyalgi. Ingen i min familie, føler jeg. Vi ser jo ikke syke ut.

Får gjøre det beste ut av det.... Fortsatt fin førjulstid.

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...