Gå til innhold

Jeg er så forelsket at jeg blir smågal

Anbefalte innlegg

Gjest Forelsket!

Tror jeg blir helt sprø.

Har vært separert i et års tid, og er alene med to barn. Har møtt en alenepappa som jeg har blitt fullstendig forelsket i. Og det var ikke tilsiktet å bli det, men vi møttes og det skjedde.

Nå klarer jeg ikke tenke på noe annet, ikke spise eller sove (!). Har ikke vært forelsket på så mange år at jeg hadde helt glemt følelsen. Det er en form for galskap; jeg skvetter når telefonen ringer eller jeg får en sms. Har konstant vondt i magen. Egentlig liker jeg ikke følelsen i det hele tatt ;-)

Føler meg sårbar, og at jeg ikke har kontroll.

Har møtt han noen ganger nå, og sist ble det mye kos....derfor ble jo bare forelskelsen sterkere. Vi gikk kanskje litt fort frem, men alt føltes helt riktig der og da.

En ting er sikkert: forelskelse er en effektiv slankekur ;-)

Måtte bare få det ut.

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...