Gjest størrelsen/stivheten teller litt? Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Du virker litt penisfiksert, det er alt. Minner meg veldig om en homofil mann jeg kjenner. Beklager om du følte deg støtt. Det er da ikke noe galt i å være homofil. Selvsagt virker jeg penisfiksert når det er akkurat min manns penis spørsmålet dreier seg om. Dersom jeg spurte om oppskrifter, ville du ha oppfattet meg som et matvrak da? Homofili er helt ok for meg, det var du som trodde jeg var en penisfiksert, homofil mann. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/339789-hvordan-tilfredsstille-liten-og-slapp-penis/page/2/#findComment-2869377 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest størrelsen/stivheten teller litt? Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Hei. Kanskje han ikke tenner på deg? Kan jo være at han ønsker det, men at han innerst inne ikke gjør det og derfor heller ikke får ereksjon. Jeg hadde det problemet med eksen min, ville jo gjerne ha sex med henne. Men det var ingenting ved henne jeg ble kåt av. Nå med ny dame fungerer penisen min bedre en noen gang og jeg kan ha sex 5-6 ganger om dagen. Selvsagt er det mulig at han ikke tenner på meg. Men da tror jeg ikke han hadde befølt meg til de grader så ofte som han gjør, pustet og peset, vert dritkåt- for å si det mildt. Han tilfredsstiller meg etter alle kunstens regler, og blir uendelig opphisset av det. Hans penis blir nokså stiv innimellom, men ikke på langt nær så stiv som kåtheten hans tilsier. Men selvsagt er muligheten for at du har rett, tilstede. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/339789-hvordan-tilfredsstille-liten-og-slapp-penis/page/2/#findComment-2869379 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jeg forstår deg godt Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Selvsagt virker jeg penisfiksert når det er akkurat min manns penis spørsmålet dreier seg om. Dersom jeg spurte om oppskrifter, ville du ha oppfattet meg som et matvrak da? Homofili er helt ok for meg, det var du som trodde jeg var en penisfiksert, homofil mann. Det er ikke det minste rart at dette er noe som opptar deg. Jeg ble frustrert av det samme med en fyr jeg traff et par ganger. Nå var det ikke noe som skulle bli no mer av av andre årsaker enn dette, men det var ikke særlig tilfredsstillende. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/339789-hvordan-tilfredsstille-liten-og-slapp-penis/page/2/#findComment-2869381 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest størrelsen/stivheten teller litt? Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Antagelig så sliter han litt med potensen i perioder (er ikke unormalt) og så har frustrasjonen / psyken tatt over resten. Det bør slettes ikke være slik for alltid. Og når han blir skikkelig hard så vokser jo penis også så det kan nok hende at du blir litt mer fornøyd med størrelsen hans etterhvert. Dere har et problem. Først bør dere finne kemien rundt problemet slik at det går ann å snakke om og håndtere på en avslappet og humoristisk og god måte. Hvis dere ikke kan ta tak i dette begge to så er det vel kanskje litt nyttesløst. Så må han finne ut om det er noe han engster seg for (om han tror han er for liten for deg, om han tror han ikke er flink nok i senga ol) Har han slike ting i hode så kan dette meget vel være bidrag til problemet du skriver om Så bør dere få disse problemene ut av verden (da må du nesten forsikre om at slik er det ikke, osv) hvis det er noen problem og han bør tenke litt og dele med deg om ting og situasjoner som gjør ham ekstra kåt Så må han lære seg å slappe av, nyte, dytte all redsel langt vekk og stole på seg selv. Og du må være flink til å vise at du nyter, fortelle hva han gjør bra, hvor det gjør godt osv (styrker hans selvtillit) Det kan være en lang veg å gå, og mest trolig kommer mange dårlige situasjoner her. Men disse må behandles med ro og beherskelse og med humor. Slapp av liksom, går det ikke i dag så går det sikkert i morgen - mentalitet. Sliter dere veldig så finnes det hjelp å få. Mulig litt potensmiddel en periode for å komme over kneika, mulig en sexolog er det rette for dere. Men først og fremst ville jeg altså anbefale at dere får en god trygghet og avslappning rundt dette problemet. Høres ut som om det er en jobb å ta tak i for dere. Håper dere får det til. Skjønner deg godt. Selv om vi er veldig glade i partnerene våre så er det fundamentale ting som bør være i orden for at vi skal være helt fornøyde. Hva du skriver om er en sånn ting, for mange. Takk for et langt, godt og seriøst svar. Du har god innsikt i hva som kan hjelpe, g jeg er enig med deg i alt. Men én ting lar seg vanskelig gjøre. Jeg klarer ikke å fortelle han at det betyr endel at hans penis ikke fungerer. Hadde det vært noe forbigående, ville jeg ha vært langt mer tolmodig. Men jeg har så lyst til å leke med den - og få reaksjon. Jeg prøver, men den er liten, veldig myk og veldig slapp. Den bøyer seg nedover, og er likegyldig" til kos. Altså lite reaksjon. Da blir jeg også usikker på meg selv, og lurer på om det i det hele tatt er godt å bli sugd, runket osv. Jeg ser jo på mannen at han nyter det, men penisen er som lammet. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/339789-hvordan-tilfredsstille-liten-og-slapp-penis/page/2/#findComment-2869385 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest størrelsen/stivheten teller litt? Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Det er ikke det minste rart at dette er noe som opptar deg. Jeg ble frustrert av det samme med en fyr jeg traff et par ganger. Nå var det ikke noe som skulle bli no mer av av andre årsaker enn dette, men det var ikke særlig tilfredsstillende. Tusen takk for ditt svar. Puster nesten lettet ut (puh..), for nå begynte jeg virkelig å lure på om jeg er mere penisfiksert enn jeg hadde trodd. Jeg har nok ikke tidligere trodd at det betød så mye, fordi mine tidligere kjærester har vært "normalt" utstyrt. Jeg har vel i grunnen ikke visst / tenkt på at dette problemet var så enerverende som det er. Med fare for å overraske både meg sev og andre her, er det en av de elementære ting i et forhold, å kunne tilfredsstille hverandre sexuelt. Det ser jeg mere nå, hvor dette ikke fungerer. For meg er det ikke "gyldig" brudd-grunn, men jeg innrømmer å ha vært inne på tanken, da dette betyr mer for meg enn jeg hadde trodd. Takk for støtte i en ellers ganske gapestokk-tråd, hvor jeg blir sett på som grisete for å ønske mer av hans penis, samt prøve mer analsex, for om mulig øke hans nytelse/ereksjon. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/339789-hvordan-tilfredsstille-liten-og-slapp-penis/page/2/#findComment-2869389 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jeg forstår deg godt Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Tusen takk for ditt svar. Puster nesten lettet ut (puh..), for nå begynte jeg virkelig å lure på om jeg er mere penisfiksert enn jeg hadde trodd. Jeg har nok ikke tidligere trodd at det betød så mye, fordi mine tidligere kjærester har vært "normalt" utstyrt. Jeg har vel i grunnen ikke visst / tenkt på at dette problemet var så enerverende som det er. Med fare for å overraske både meg sev og andre her, er det en av de elementære ting i et forhold, å kunne tilfredsstille hverandre sexuelt. Det ser jeg mere nå, hvor dette ikke fungerer. For meg er det ikke "gyldig" brudd-grunn, men jeg innrømmer å ha vært inne på tanken, da dette betyr mer for meg enn jeg hadde trodd. Takk for støtte i en ellers ganske gapestokk-tråd, hvor jeg blir sett på som grisete for å ønske mer av hans penis, samt prøve mer analsex, for om mulig øke hans nytelse/ereksjon. Da er jeg svært glad for at jeg svarte deg. Selvfølgelig betyr det noe å bli tilfredsstilt seksuelt i et langt forhold, og tro meg på at det er noe de fleste dolere synes svært opptatt av. Om en mann skriver inn og er frustret over at dama bare vil ha sex i mørket og er passiv, eller vil holde seg til en stilling og kun det, er det full forståelse å få. Det som nok skjer her er at romsligheten for ting i et forhold hvor noen har et problem en ikke kan noe for, blir stor. Og din romslighet er jo stor. Jeg er imponert over hvordan du takler det, og at du ikke ønsker såre en du er glad i, men samtidig søker løsninger på problemet og vil gjøre det du kan. Selvfølgelig er sex viktig i et langvarig forhold. Og spør du meg er kvalitet viktigere enn kvanititet. Med andre ord, om sexen aldri er bra nok fysisk, selv om det følelsesmessige er på plass, ville det bli både trist og frustrerende etter hvert. Og ikke minst ensomt, for dette er ikke noe en kan snakke med til venninner og hvem som helst. Og i ditt tilfelle, heller ikke med han. Men jeg har en del frittalende venninner med lengre og kortere forhold bak seg, og de er også beredt til å prøve å finne ut av ting med menn de har vært glad i, men de sier alle at dette har vært et stort problem når det har vedvart. Likeså om penisen ble alt for liten for deres skjede. Eller kanskje det aller verste, menn som kommer før du merker de er inne i deg. Og at det er vanskelig å ta opp skjønner jeg godt. For man føler at det toget er gått. Man burde sagt det før, og hvis en sier noe nå, er det som om der har vært løgner i lang tid. Man har latt som om det ikke er et problem. Og egentlig er det han som også burde tatt det opp. Han må jo vite at det ikke er helt vanlig med veldig slappe peniser i erigert tilstand. Likevel mener jeg du ikke har noe valg. Du må ta det opp med han. Du kan forlate han uten, men jeg synes forholdet burde fått en sjanse. Der er jo ting man kanskje gjøre med dette, og en helsesjekk og snakk med lege burde vært gjennomført. Det er fortrinnsvis hans problem, og da kan ikke du løse det alene. Jeg er ikke spesielt sexfiksert. Kan leve lenge uten sex, men jeg liker sex og når jeg har det må det fungere. Du er ikke spesielt kravstor så langt. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/339789-hvordan-tilfredsstille-liten-og-slapp-penis/page/2/#findComment-2869394 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulvinnen Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Har lest igjennom hovedinnlegget mitt, for å finne hvor jeg kan oppfattes som en homofil mann.. Ler litt for meg selv her, fordi jeg er hverken mann eller homofil. Jeg er en kvinne som ønsker litt reaksjon i min manns penis. Skulle nesten tro jeg/vi var alene om dette problemet, så mange rare svar jeg har fått?? Jeg oppfattet deg som kvinne i hovedinnlegget ditt. Og du er ikke mer en normalt penisfiksert. Jeg likte veldig godt formuleringen din, at du er opptatt av å tilfredsstille ham, du lurte ikke på hvordan bli tilfredsstilt selv. Begge deler er selvsagt like viktig, men du har bra fokus Hva med å suge ham, får han ikke tilfredsstillelse av det heller? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/339789-hvordan-tilfredsstille-liten-og-slapp-penis/page/2/#findComment-2869397 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Tusen takk for ditt svar. Puster nesten lettet ut (puh..), for nå begynte jeg virkelig å lure på om jeg er mere penisfiksert enn jeg hadde trodd. Jeg har nok ikke tidligere trodd at det betød så mye, fordi mine tidligere kjærester har vært "normalt" utstyrt. Jeg har vel i grunnen ikke visst / tenkt på at dette problemet var så enerverende som det er. Med fare for å overraske både meg sev og andre her, er det en av de elementære ting i et forhold, å kunne tilfredsstille hverandre sexuelt. Det ser jeg mere nå, hvor dette ikke fungerer. For meg er det ikke "gyldig" brudd-grunn, men jeg innrømmer å ha vært inne på tanken, da dette betyr mer for meg enn jeg hadde trodd. Takk for støtte i en ellers ganske gapestokk-tråd, hvor jeg blir sett på som grisete for å ønske mer av hans penis, samt prøve mer analsex, for om mulig øke hans nytelse/ereksjon. Jeg synes i hvert fall ikke du virker over gjennomsnittet penisfiksert. En ting er at penisen er liten, men hvis den i tillegg er slapp hadde jeg hatt problemer med å fortsette i et slikt forhold om alt var forsøkt og ingenting hjalp. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/339789-hvordan-tilfredsstille-liten-og-slapp-penis/page/2/#findComment-2869415 Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Jeg har ikke lest hele tråden, så det kan hende at jeg bare gjentar ting som er sagt før. Dersom problemene med ereksjon har kommet den senere tid (dvs. at han ikke alltid har hatt det sånn), så synes jeg du skal foreslå at han snakker med sin fastlege om dette. Enkelte ganger er ereksjonsproblemer symptom på underliggende sykdom, og det kan også være bivirkning på medikamenter. En slik tilnærming forutsetter vel at dere ha kjent hverandre lenge nok til at han er trygg nok på deg til å kunne snakke om temaet. Hvis ikke, så er det sannsynligivs bedre at du fortsetter å utforske de mulighetene som er og ikke lar egen usikkerhet få ødelegge. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/339789-hvordan-tilfredsstille-liten-og-slapp-penis/page/2/#findComment-2869425 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.