Gå til innhold

Skal møte han i morgen.

Anbefalte innlegg

Gjest frøken fiks

Jeg møtte en herlig mann i sommer. Vi hadde det fint sammen en stund, men så begynte et eller annet som ikke var så greit. Vi var litt frem og tilbake og bestemte oss for å fortsette, men for ca to uker siden ringte han og gjorde det slutt. Det gikk en uke og da tok han kontakt og ville at vi skulle diskutere et vennskap i hvert fall. Jeg sa ja, og nå er han hjemme igjen (han reiser enormt mye) og vil at vi møtes i morgen kveld. Han reiser igjen på fredag så dette er siste sjanse før jul.

Jeg sa ja, og vi ble enige om at vi bestemmer tid og sted i morgen. Jeg håper at vi kan finne et roligt sted hvor vi kan spise og snakke sammen i ro og fred. Snakke ut om mye som er uoppgjort. Jeg er nervøs, og nå flagrer jeg rundt og lurer på hva jeg skal ha på meg. Tenker igjen og igjen på en svart, klassisk linkjole som er noen år gammel. Den er av strikket stoff pg er fin både som arbeidsdress og ved finere anledninger. Den har dyp utringning og jeg har brukt å ha en topp under når jeg bruker den til hverdags. Rødt skjerf i halsen passer også bra nå. Jeg kan ha øredobber og halskjede som han ga meg engang til den kjolen.

Jeg prøver å skjule nervøsiteten for å møte han igjen med å tenke på klær. Jeg er forelsket i denne mannen og vil ha han videre. Jeg er nødt å sette meg i respekt, men samtidig vise tålmodighet. Hjelp, dette er vanskelig.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/339878-skal-m%C3%B8te-han-i-morgen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest frøken fiks

''Jeg er nødt å sette meg i respekt, men samtidig vise tålmodighet. Hjelp, dette er vanskelig.''

Hvis målet er å sette seg i respekt er vel ikke en kjole med generøs utringing det beste valget kanskje?

Nå hadde jeg tenkt å ha en topp med høy hals under pga. anledningen og til å bli mer respektabel:-)

Gjest frøken fiks

''Jeg er nødt å sette meg i respekt, men samtidig vise tålmodighet.''

Da ville jeg ikke brydd meg så mye om klær, men heller fokusert på hva du skal si!

Jeg skal i hvert fall bli velstelt og se godt ut:-), og så skal jeg sove godt i natt uansett.

Annonse

Min erfaring er at slike treff etter at ene parten har gjort det slutt bare er seigpining for den parten som er blitt "dumpet". For den som avslutter forholdetbidrar treff og tilbud om vennskap til at ansvaret blir lettere å bære. For den "dumpede part" er imidlertid avstand det eneste som bringer en videre.

Med andre ord - jeg vil fraråde å avtale "vennskap" og å gå på dette treffet.

Og ja - jeg har vært i dine sko, og ville sikkert hatt vanskelig for å si nei. Jeg ville kanskje hatt et ørlite håp om at han skulle revurdere...?

Gjest frøken fiks

Min erfaring er at slike treff etter at ene parten har gjort det slutt bare er seigpining for den parten som er blitt "dumpet". For den som avslutter forholdetbidrar treff og tilbud om vennskap til at ansvaret blir lettere å bære. For den "dumpede part" er imidlertid avstand det eneste som bringer en videre.

Med andre ord - jeg vil fraråde å avtale "vennskap" og å gå på dette treffet.

Og ja - jeg har vært i dine sko, og ville sikkert hatt vanskelig for å si nei. Jeg ville kanskje hatt et ørlite håp om at han skulle revurdere...?

Han har revurdert, og vil snakke om det videre. Ja jeg har et håp og det har han også. Det er at vi kan ha kontakt som passer begge parter, men pga. omstendighetene kan det ikke bli slik at vi sitter sammen hver lørdagskveld, feirer alle ferier sammen osv.

Jeg har sagt ja og har bestemt meg for å gå. Til og med tatt på meg kjolen jeg skal ha på meg:-)

Han har revurdert, og vil snakke om det videre. Ja jeg har et håp og det har han også. Det er at vi kan ha kontakt som passer begge parter, men pga. omstendighetene kan det ikke bli slik at vi sitter sammen hver lørdagskveld, feirer alle ferier sammen osv.

Jeg har sagt ja og har bestemt meg for å gå. Til og med tatt på meg kjolen jeg skal ha på meg:-)

Ok, lykke til da :-)

(og fortell oss evt. hvordan det går :))

Gjest Silver Fairy

''Vi var litt frem og tilbake og bestemte oss for å fortsette, men for ca to uker siden ringte han og gjorde det slutt. Det gikk en uke og da tok han kontakt og ville at vi skulle diskutere et vennskap i hvert fall. Jeg sa ja, og nå er han hjemme igjen (han reiser enormt mye) og vil at vi møtes i morgen kveld. Han reiser igjen på fredag så dette er siste sjanse før jul.''

Min erfaring er at han kun ønsker et sex"vennskap". Han får det han trenger når han ønsker det og slipper unna det kjipe. Gjør slutt på seigpiningen og si at slutt er slutt. Jeg hadde rådet deg til å ikke gå, men nå er det vel for sent.

Annonse

Gjest frøken fiks

''Vi var litt frem og tilbake og bestemte oss for å fortsette, men for ca to uker siden ringte han og gjorde det slutt. Det gikk en uke og da tok han kontakt og ville at vi skulle diskutere et vennskap i hvert fall. Jeg sa ja, og nå er han hjemme igjen (han reiser enormt mye) og vil at vi møtes i morgen kveld. Han reiser igjen på fredag så dette er siste sjanse før jul.''

Min erfaring er at han kun ønsker et sex"vennskap". Han får det han trenger når han ønsker det og slipper unna det kjipe. Gjør slutt på seigpiningen og si at slutt er slutt. Jeg hadde rådet deg til å ikke gå, men nå er det vel for sent.

Ja det er for sent. Han ville gjøre det slutt som et forhold fordi han reiser så mye og mener jeg vil ha det bedre hvis jeg kunne finne en annen. Han satte opp tre alternativer som jeg kunne velge: 1) vennskap uten sex 2) vennskap med sex 3) vi kutter helt ut. Jeg har ikke tenkt å spikre fast noe på denne måten, men jeg overnattet hos han i natt. Han er enormt stressa nå pga. jobb og jeg har ikke noe hastverk. Vi er ikke noen ungdommer, og jeg vil først og fremst ha en venn. Det får så være at han blir i ukes eller månedsvis borte.

Gjest frøken fiks

Ok, lykke til da :-)

(og fortell oss evt. hvordan det går :))

Nja jeg overnattet hos han i natt;-) Jeg ser det an når han har roet seg ned. Han kommer til å bli veldig mye borte fremover, og det har ødelagt forrige forhold. Jeg har sagt til han at vi er ikke noen ungdommer, og det henger ikke menn i trærne som jeg kan plukke ned som han later til å tro. Han er mest opptatt av at jeg skal ha sjansen til å finne meg en annen.

Nja jeg overnattet hos han i natt;-) Jeg ser det an når han har roet seg ned. Han kommer til å bli veldig mye borte fremover, og det har ødelagt forrige forhold. Jeg har sagt til han at vi er ikke noen ungdommer, og det henger ikke menn i trærne som jeg kan plukke ned som han later til å tro. Han er mest opptatt av at jeg skal ha sjansen til å finne meg en annen.

Oi oi :).

Mitt råd er å ta det hele med ro og demp forventningene. Da har det hele både større sjanse for en lykkelig utgang (sammen), og du blir kanskje mindre skuffet om det ikke skjer.

Når det gjelder

''Han er mest opptatt av at jeg skal ha sjansen til å finne meg en annen.

''

tolker jeg dessverre ikke dette veldig positivt. Positivt trekk ved hans personlighet at han er opptatt av ditt velbefinnende, men frykter han ikke ville gitt uttrykk for dette om han trodde det var en sjans for dere :(.

Men lykke til! :-)

Gjest frøken fiks

Oi oi :).

Mitt råd er å ta det hele med ro og demp forventningene. Da har det hele både større sjanse for en lykkelig utgang (sammen), og du blir kanskje mindre skuffet om det ikke skjer.

Når det gjelder

''Han er mest opptatt av at jeg skal ha sjansen til å finne meg en annen.

''

tolker jeg dessverre ikke dette veldig positivt. Positivt trekk ved hans personlighet at han er opptatt av ditt velbefinnende, men frykter han ikke ville gitt uttrykk for dette om han trodde det var en sjans for dere :(.

Men lykke til! :-)

Han tror ikke det er en sjanse for oss nå pga. hans situasjon. Jeg har skrevet det før at jeg er ikke ung, og han er en god del eldre enn meg. Situasjonen hadde vært en annen hvis vi hadde vært unge mennesker. Han mener at jeg er ung nok til å leve livet på en annen måte. Jeg er ferdig med ekteskap og unger og har god tid. Jeg er en meget opptatt dame på alle fronter så dette er ikke et problem for meg, men jeg ønsker ikke å være helt alene. Et vennskapsforhold som dette kan være helt greit for meg så lenge jeg vet at han liker meg.

Ja det er for sent. Han ville gjøre det slutt som et forhold fordi han reiser så mye og mener jeg vil ha det bedre hvis jeg kunne finne en annen. Han satte opp tre alternativer som jeg kunne velge: 1) vennskap uten sex 2) vennskap med sex 3) vi kutter helt ut. Jeg har ikke tenkt å spikre fast noe på denne måten, men jeg overnattet hos han i natt. Han er enormt stressa nå pga. jobb og jeg har ikke noe hastverk. Vi er ikke noen ungdommer, og jeg vil først og fremst ha en venn. Det får så være at han blir i ukes eller månedsvis borte.

Kommer du til å takle at han har sex med andre?

Gjest frøken fiks

Kommer du til å takle at han har sex med andre?

Han er ikke ung mann. Sjansene for at han har sex med andre er ikke noe spesielt store. Hvis han ga meg jevnlige rapporter om et utsvevende sexliv så hadde jeg ikke taklet det nei, men jeg anser ikke det som sannsynlig. Spørsmålet jeg må spørre meg selv om er kanskje like mye om jeg skal ha sex med andre når han er borte. Jeg har antageligvis større sjanser å følge med på det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...