Gå til innhold

Noe som kommer til å skje?

Anbefalte innlegg

Gjest Nicolina

Heisann!

Jeg voknet i natt og hadde en intens følelse av at jeg snart skulle komme til å føde.*s* Voknet av at jeg hadde sammentrekninger i magen hvert 15 min( som ikke gjorde vondt , men var ubehagelig) Ryggen min verket av mensenvondt hver gang disse sammentrekkningene kom. Dette holdt på i ca 3-4 timer før jeg sovnet i natt. Nå på morgenen så er jeg veldig øm i ryggen og jeg føler at noe skal snart skje. Jeg begynner på min 36 uke i morgen og vet at "gullet" i magen er på ca 2600-3000 gr i vekt. Vil dette barnet da gå som prematur? Min lege sider mitt barn er ca 2 uker forann skjemaet i vekstog jeg lurer på om dette kan føre til tidligere fødsel siden barnet er utviklet og i samme vekst som at jeg skulle begynnt i uke 38 i morgen?Jeg håper på å få et svar snart på om min fødsel kan være nært foreståendes. Jeg har nå i ca 2 uker følt hyppige kynnere og mensverk i rygg og ryggmarg, nedover beina forann på lårene.

Håper på svar.

Klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/33995-noe-som-kommer-til-%C3%A5-skje/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åsa Prebensen, Jordmor

Det är inte lätt att veta om förlossningen är nära förestående eller om det bara var falskt allarm. Detta återstår att se, hur det utvecklar sig. Innan vecka 37, så räknas alla barn vara födda prematurt(för tidigt). I vecka 36, så är dock barnet fördigutvecklat och det skall inte innebära någon större risk att födas nu. Det är inget som jag har hört eller kan bekräfta, att barn som är större än normalt, föds innan termin. Jag önskar dig lycka till!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...