Gjest Elextra Skrevet 18. desember 2009 Skrevet 18. desember 2009 http://www.slideshare.net/aklefdal/ny-pult-p-veslefrikk (klikk gjerne på "full skjerm", så blir det lettere å lese) 0 Siter
Spirello Skrevet 18. desember 2009 Skrevet 18. desember 2009 De er heldige som har fått pult alle mann! ) 0 Siter
Luska Skrevet 18. desember 2009 Skrevet 18. desember 2009 Haha! Men hvordan i h.... får jeg printa ut denne artikkelen? 0 Siter
Gjest firepile Skrevet 18. desember 2009 Skrevet 18. desember 2009 Haha! Men hvordan i h.... får jeg printa ut denne artikkelen? Du får klikke Full, ta en skjermdump, og printe denne. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 18. desember 2009 Skrevet 18. desember 2009 Haha! Men hvordan i h.... får jeg printa ut denne artikkelen? Vet ikke, har ikke prøvd. 0 Siter
morsan Skrevet 18. desember 2009 Skrevet 18. desember 2009 LOL Minner meg av en eller annen grunn om denne: http://thelayoftheland.files.wordpress.com/2009/06/moscow.gif 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 18. desember 2009 Skrevet 18. desember 2009 LOL Minner meg av en eller annen grunn om denne: http://thelayoftheland.files.wordpress.com/2009/06/moscow.gif Hm, her var det et eller annet som gikk meg hus forbi. 0 Siter
morsan Skrevet 18. desember 2009 Skrevet 18. desember 2009 Hm, her var det et eller annet som gikk meg hus forbi. Da får du lese en gang til og tenke enda mer koffert;-) Og husk at "Mustapha" kan høres ut som "Must have a"...........;-) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 18. desember 2009 Skrevet 18. desember 2009 Da får du lese en gang til og tenke enda mer koffert;-) Og husk at "Mustapha" kan høres ut som "Must have a"...........;-) Ok, tok ikke den :-). Men - var der mer...? *føler meg dum* 0 Siter
morsan Skrevet 18. desember 2009 Skrevet 18. desember 2009 Ok, tok ikke den :-). Men - var der mer...? *føler meg dum* Vet ikke hva som isåfall ikke er med i dette "mer"...,-) Det er helt ok å ikke synes at dette var morsomt:-) Men jeg liker veldig godt den subtile måten å få fram en manns fromme ønsker i en dyster krigstid i et land langt hjemmefra... 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 18. desember 2009 Skrevet 18. desember 2009 Vet ikke hva som isåfall ikke er med i dette "mer"...,-) Det er helt ok å ikke synes at dette var morsomt:-) Men jeg liker veldig godt den subtile måten å få fram en manns fromme ønsker i en dyster krigstid i et land langt hjemmefra... :-) Har også sans for subtil humor med understatements, men tog'an ikke helt denne gang - var vel kanskje innstillingen som var feil, trodde det skulle være "mer" :-). 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 18. desember 2009 Skrevet 18. desember 2009 Vet ikke hva som isåfall ikke er med i dette "mer"...,-) Det er helt ok å ikke synes at dette var morsomt:-) Men jeg liker veldig godt den subtile måten å få fram en manns fromme ønsker i en dyster krigstid i et land langt hjemmefra... Kan du forklare hvorfor jeg ikke ryddet og/eller bakte i kveld, og heller har sittet foran TV med pc'en i fanget og en liten drink ved siden...? Underlig er det. 0 Siter
morsan Skrevet 18. desember 2009 Skrevet 18. desember 2009 Kan du forklare hvorfor jeg ikke ryddet og/eller bakte i kveld, og heller har sittet foran TV med pc'en i fanget og en liten drink ved siden...? Underlig er det. Fordi han ikke legger merke til at du har ryddet med mindre han har sett det med egne øyne? ;-) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 18. desember 2009 Skrevet 18. desember 2009 Fordi han ikke legger merke til at du har ryddet med mindre han har sett det med egne øyne? ;-) Hehe. Men - han har bedre øye for rot (og rydding) enn jeg. Etter en tøff uke var sofaen fryktelig fristende.... når barna omsider roet seg... *hm, minnes at jeg hadde tanker om å bake mens de var våkne* 0 Siter
Gjest æ e trønder æ å Skrevet 18. desember 2009 Skrevet 18. desember 2009 Leste spesielt den "alle får pult på veslefrikk". Hm.. 0 Siter
morsan Skrevet 18. desember 2009 Skrevet 18. desember 2009 Hehe. Men - han har bedre øye for rot (og rydding) enn jeg. Etter en tøff uke var sofaen fryktelig fristende.... når barna omsider roet seg... *hm, minnes at jeg hadde tanker om å bake mens de var våkne* ''når barna omsider roet seg... '' Nå er det like før barnet er ferdig med "kveldsmaten".... Sånn går det når man både skal se på X-factor OG Senkveld...;-) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 18. desember 2009 Skrevet 18. desember 2009 ''når barna omsider roet seg... '' Nå er det like før barnet er ferdig med "kveldsmaten".... Sånn går det når man både skal se på X-factor OG Senkveld...;-) Ah, så du gikk glipp av Detektimen? Det gjør jeg nesten aldri, om jeg er hjemme :-) 0 Siter
morsan Skrevet 18. desember 2009 Skrevet 18. desember 2009 Ah, så du gikk glipp av Detektimen? Det gjør jeg nesten aldri, om jeg er hjemme :-) Detektimen? Si meg, hvilket tiår snakker vi om her? ;-) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 18. desember 2009 Skrevet 18. desember 2009 Detektimen? Si meg, hvilket tiår snakker vi om her? ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.