Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Underlig

Hei Moen

Jeg er en kvinne på 32 år.

Jeg har alltid hatt regelmessig menstruasjon, men fikk nå plutselig en blødning med rødt frisk blod litt over en uke før forventet mens.

Jeg er normalt seksuelt aktiv, men blødningen kom ikke etter samleie.

Jeg har vanlig kobberspiral som har sittet i to år nå, uten å gi meg noen problemer.

Ble litt engstelig over denne uventetde blødningen, og lurer derfor på om jeg bør bestille time til undersøkelse, eller om det kan forekomme som følge av spiralen?

Jeg kan også legge til at jeg av og til har en liten sporblødning rundt eggløsning, men dette var langt mer, og ikke i forbindelse med eggløsning, som jeg kjenner godt på kroppen.

Takknemlig for svar.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/33997-uventet-bl%C3%B8dning/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Underlig

Hvis blødningen gjentar seg synes jeg du skal få en sjekk, men med spiral er det ikke uvanlig med litt blødning før den egentlige menstruasjon setter i gang.

Hei Moen

Takk for svaret ditt. Jeg ser du er her nå, og vil bare legge til at blødningen ikke gir seg, og det er mye og veldig mørkt. Synes selv det er litt ekkelt, men jeg har ingen smerter av det.

Spiralen kan ikke ha gått på vandring da?

Vanligvis så får jeg ofte en liten minimens to-tre dager før mensen, men dette er virkelig adskillig mer.

MVH

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/33997-uventet-bl%C3%B8dning/#findComment-131732
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...