Gå til innhold

Kompisen til typen min.

Anbefalte innlegg

Gjest Lillemiaa

jeg har vært sammen med samboeren min i tre år,vi har aldri omtrent hatt sex. han har en liten penis og er endel overvektig,vi har snakket mye om dette med lite sex og iniativ,men han vil ikke ta problemet med roten,blir bare sur og gretten.

Nå har jeg begynt å flørte med kompisen hans,pr tekstmeldinger og via nettet,og synes dette er kjempe spennende,men jeg vet at jeg ikke burde gjøre noe sprell,så føler jo dette som veldig lusent gjort,men fristelsen blir for stor.

Jeg burde vel være alene i stedet,sukk....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/339975-kompisen-til-typen-min/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dere har vært sammen i tre år og har omtrent ikke hatt sex? Jeg hadde hoppet av det forholdet forlengst...

Når man har vært sammen i mange år og kommet til skjels år og alder er det så at man ikke har sex så veldig ofte, men når man er ung og nettopp har blitt sammen...

Men bryt med kjæresten din før du kaster deg over kompisen hans.

Dere har vært sammen i tre år og har omtrent ikke hatt sex? Jeg hadde hoppet av det forholdet forlengst...

Når man har vært sammen i mange år og kommet til skjels år og alder er det så at man ikke har sex så veldig ofte, men når man er ung og nettopp har blitt sammen...

Men bryt med kjæresten din før du kaster deg over kompisen hans.

Men er det i det hele tatt ok å flørte med kompisen hans? Trodde dette var et forbudt område. Uskreven regel.

Men er det i det hele tatt ok å flørte med kompisen hans? Trodde dette var et forbudt område. Uskreven regel.

For syns skyld kan man jo drøye en stund etter et brudd før man går i full flørtings offentlig med kompisen til eksen, men jeg har aldri skjønt det der med at kompiser til ekser er fullstendig forbudt eiendom.

Det er bare tull etter min mening - hva om dette viser seg å være Den Store Kjærligheten? Skal man da la det være av hensyn til eksen som man kanskje ikke kommer til å ha noe mer å gjøre med resten av livet???

Annonse

For syns skyld kan man jo drøye en stund etter et brudd før man går i full flørtings offentlig med kompisen til eksen, men jeg har aldri skjønt det der med at kompiser til ekser er fullstendig forbudt eiendom.

Det er bare tull etter min mening - hva om dette viser seg å være Den Store Kjærligheten? Skal man da la det være av hensyn til eksen som man kanskje ikke kommer til å ha noe mer å gjøre med resten av livet???

Forstår ikke hvordan du ikke klarer å skjønne/leve deg inn i det. La oss si det ble slutt mellom deg og samboeren din. Gjerne et bittert og trist brudd. Du var fortsatt veldig glad i ham. Så blir ei god venninne av deg ble sammen med ham senere. Hadde du ikke følt deg litt sveket da?

Forstår ikke hvordan du ikke klarer å skjønne/leve deg inn i det. La oss si det ble slutt mellom deg og samboeren din. Gjerne et bittert og trist brudd. Du var fortsatt veldig glad i ham. Så blir ei god venninne av deg ble sammen med ham senere. Hadde du ikke følt deg litt sveket da?

Jeg hadde sikkert følt meg sveket og vært lei meg, men jeg hadde uansett ikke hatt noe med om de to utviklet et kjærlighetsforhold. Og jeg tror at jeg etterhvert hadde skammet meg fryktelig og angret veldig dersom jeg aktivt la meg mellom og hindret de to i å komme sammen fordi jeg ikke likte det.

Jeg hadde ikke hatt det godt med meg selv nå om jeg visste at to mennesker ikke torte leve ut sin kjærlighet på grunn av meg selv om det skjedde for en del år siden.

anna241365381235

Er delvis enig, men ofte er det jo sånn at man har en del felles venner med eksen. Jeg synes det er litt synd å måtte ta hensyn til hverandre, hvor den andre er, kan man gå på samme fester/tilstelninger, vil bare den ene osv. Kan jo bli litt komplisert...?

anna241365381235

Beklager, men jeg synes det er hensynsløst av deg å være sammen med ham fortsatt hvis du flørter og skaper spenning med kompisene HANS.

Det er ikke mye sexy og opphissende å få negative kommentarer om ens egen kropp. Det er utrolig sårt og ømt tema. Hvis han finner ut at du i tillegg flørter med kompisene hans for å få tilfredsstillt dine behov, vil det være enda mer knusende. Tenk hvor mye du da vil ødelegge for ham i hans neste forhold?? Gå fra ham!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...