Gjest Elextra Skrevet 21. desember 2009 Skrevet 21. desember 2009 Pyrolyse! Huff, det var slemt. Aner ikke. 0 Siter
tiliti Skrevet 21. desember 2009 Skrevet 21. desember 2009 Dersom den ikke er av typen selvrensende: Smør inn ovn/plater/rist med grønnsåpe. Sett inn en skål salmiak. Lukk døra og la det stå over natta. Det er stort sett bare å tørke av morgenen etter. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 21. desember 2009 Skrevet 21. desember 2009 Dersom den ikke er av typen selvrensende: Smør inn ovn/plater/rist med grønnsåpe. Sett inn en skål salmiak. Lukk døra og la det stå over natta. Det er stort sett bare å tørke av morgenen etter. Oi, er det sant? Dette skulle jeg visst i mitt tidligere liv. 0 Siter
tiliti Skrevet 21. desember 2009 Skrevet 21. desember 2009 Oi, er det sant? Dette skulle jeg visst i mitt tidligere liv. Var helt fasinert første gangen jeg prøvde, Risten som man jo ellers står og skrubber til man blir grønn og blå var stort sett bare å vaske over med vanlig oppvaskbørste uten å ta i engang, det bare gled av. Jeg har en gammel variant av selvrensende så jeg bruker dette for å få ren fronten, rista og platene for de er ikke selvrensende. 0 Siter
Gjest JUSTaMinute Skrevet 21. desember 2009 Skrevet 21. desember 2009 Dersom den ikke er av typen selvrensende: Smør inn ovn/plater/rist med grønnsåpe. Sett inn en skål salmiak. Lukk døra og la det stå over natta. Det er stort sett bare å tørke av morgenen etter. Skal det stå over natta i kald ovn? Har hørt om salmiakk og lav varme, men toppers om det hjelper med kald ovn. 0 Siter
Elis31 Skrevet 21. desember 2009 Forfatter Skrevet 21. desember 2009 Var helt fasinert første gangen jeg prøvde, Risten som man jo ellers står og skrubber til man blir grønn og blå var stort sett bare å vaske over med vanlig oppvaskbørste uten å ta i engang, det bare gled av. Jeg har en gammel variant av selvrensende så jeg bruker dette for å få ren fronten, rista og platene for de er ikke selvrensende. Kan man smøre grønnsåpen på veggene, og gulvet også i stekovnen? 0 Siter
tiliti Skrevet 21. desember 2009 Skrevet 21. desember 2009 Skal det stå over natta i kald ovn? Har hørt om salmiakk og lav varme, men toppers om det hjelper med kald ovn. Jeg har aldri brukt varme. 0 Siter
tiliti Skrevet 21. desember 2009 Skrevet 21. desember 2009 Kan man smøre grønnsåpen på veggene, og gulvet også i stekovnen? Hvis den ikke er av typen selvrensende. Generelt sett kan man vel si at en vanlig ovn med glatte vegger kan du smøre inn, men en selvrensende med porøse vegger kan du ikke smøre inn. 0 Siter
Elis31 Skrevet 22. desember 2009 Forfatter Skrevet 22. desember 2009 Hvis den ikke er av typen selvrensende. Generelt sett kan man vel si at en vanlig ovn med glatte vegger kan du smøre inn, men en selvrensende med porøse vegger kan du ikke smøre inn. Hvor lenge lukter det etterpå? Blir det ikke vanskelig å gni bort såpen på veggene og slikt, hvor du ikke kan spyle med vann. 0 Siter
Gjest Dampmaskinen Skrevet 22. desember 2009 Skrevet 22. desember 2009 Dersom den ikke er av typen selvrensende: Smør inn ovn/plater/rist med grønnsåpe. Sett inn en skål salmiak. Lukk døra og la det stå over natta. Det er stort sett bare å tørke av morgenen etter. Det hørtes ut som mye søl. Det beste er damp, og la skorpene være der de er. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.