Gå til innhold

kviser paa kjoennsleppene?

Anbefalte innlegg

Gjest hejhkjehjhfjk

Hei, for 2 dager siden vaaknet jeg og var veldig oem og saar nedentil. Jeg sjekket det ut og jeg hadde da faat ca 4 smaa kvise lignende utslett paa de ytre kjoennsleppene( en paa klitoris og de 3 andre rett paa leppene paa begge sider) jeg proevde aa klemme paa en av de, men kom ikke noe ut, og det vite bare datt av, men har naa kommet tilbake, saa det hvite paa "kvisen" er hardt. jeg er veldig saar rett ved kjede ingangen, og av og til kommer det sviing lenger opp i kjeden. naar jeg tar paa kvisene er det vondt(de er oemme) det er litt ubehagelig naar jeg tisser, men ikke vondt. utflod er normal. jeg tisser ogsaa mer enn foer. Jeg har ikke hatt disse plagene foer. elles har jeg hatt klamydia en gang, og er behandlet for det. har hatt soppinfeksjon en gang og behandlet for det. Har hatt fast partner siden august og ingen av oss har noen kjoennssykdommer. begynnte ogsaa fast paa p-piller siden august. jeg har proevd aa smurt paa sink salve, noe som hjelper og gjoer det mer komfortabelt. vet ikke hva dette er, men det er ubehagelig nok til at jeg lurer, og om jeg skal vente og gi det litt tid, eller om jeg skal dra til legen aa faa sjekket det ut ? er forresten 21 aar,

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/340146-kviser-paa-kjoennsleppene/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Ut fra beskrivelsen kan det være herpes. Diagnosen kan fastslås ved at det tas en virusprøve fra blemmene. Det er lurt å få det sjekket så fort som mulig og evt få noe som hjelpe på smerter eller for forløpet avkortet. Jeg synes det kan være lurt å få det avklart innen jul.

Vennlig hilsen Mette H Moen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...