Gå til innhold

Hvis..

Anbefalte innlegg

Gjest tomine30

Hadde vært sammen med kjæresten i to år. I sommer hadde han en slags flørt med ei dame, som jeg fikk vite om. Han sverget på at det ikke var noe mellom de, han hadde ikke vært utro, det var meg han ville ha, han var ovehode ikke interessert i denne damen.Det var en grunn til at jeg satt der, (hos han) og ikke hun. Jeg sleit med dette en stund, men han sa gang på gang at han var overhode ikke var interessert,hun sendte meldinger til han og han lo av det og viste de til meg.

Det ble slutt to måneder senere av andre grunner (sykdom) men vi ble enige om å se situajonen an, vente en stund og kanskje finne tilbake til hverandre. Vi har hatt kontakt via sms nesten daglig siden da, begge har et ønske om å være gode venner og er veldig glade i hverandre.

Nå har han plutselig tatt mye mindre kontakt, og jeg har mistanker om at han har noe på gang med damen fra i sommer. Hvis dette stemmer føler jeg at han har holdt på meg til han fikk sjangs på hun. Hva tror dere? har jeg grunn til å bli skikkelig forbanna da?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/340181-hvis/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis man ikke er sammen, så er man ikke sammen. Han behøver ikke svare for hvem han velger å ha kontakt med, sex med eller et forhold til.

Dersom du mistenker at han har hatt baktanker -mens- dere to var i et forhold, så... - ja, hva så? Det er ingenting du får gjort noe med nå. Om du ønsker å vise han hvor mye han har såret deg og hvor mye du fremdeles bryr deg, så kan du alltids skjelle han ut.

Personlig hadde jeg riktignok ikke gjort det. Jeg hadde heller ikke holdt kontakten etter et brudd, fordi jeg ville gitt meg selv muligheten til å gå videre med livet mitt og komme over han. Før vi eventuelt gikk for vennestatus senere.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/340181-hvis/#findComment-2870333
Del på andre sider

Dere har jo lagt forholdet på is og derfor er han fri til å gjøre hva han vil. At han tar kontakt med henne etter bruddet med deg betyr ikke at han har ført deg bak lyset. Det ble ikke noe ut av forholdet med deg og derfor valgte han noe annet.

Det har jo tydeligvis ikke funket godt nok med deg og han har antagelig funnet ut at han må komme seg videre i livet. Verre enn det behøver ikke dette å være selv om jeg skjønner at du er såret

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/340181-hvis/#findComment-2870337
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...