Gå til innhold

Tining av kalkunfilet

Anbefalte innlegg

Gjest Kalkunarina
Skrevet

Har ikke funnet noe fornuftig på nettet ved søk. Men jeg har altså en kalkunfilet som er på drøye kiloen. Hvor lang tid må den bruke på å tines i kjøleskap. Skal ha den nyttårsaften. Glad for alle tips om tilbehør og annet lurt. Ikke laget det før.

Fortsetter under...

Skrevet

Og tips om tilbehør ligger i en tråd rett under her :o)

Skrevet

Ta den fram i morgen kveld, du:-) Tilbehøret er jo som ellers omtalt rundt kalkuntråden. Jeg valgte en gang å lage en enklere kalkunmiddag med kalkunfilet som basis. Jeg hadde rett og slett pommes noisettes, fløtesaus fra pose og grønne selskapserter til. Og det var kjempegodt:-)

Skrevet

Ta den fram i morgen kveld, du:-) Tilbehøret er jo som ellers omtalt rundt kalkuntråden. Jeg valgte en gang å lage en enklere kalkunmiddag med kalkunfilet som basis. Jeg hadde rett og slett pommes noisettes, fløtesaus fra pose og grønne selskapserter til. Og det var kjempegodt:-)

Mmm, det hørtes godt ut :o)

Skrevet

Mmm, det hørtes godt ut :o)

Ja, det var kjempegodt :-) Men grunnen til at jeg turde å gjøre den på den måten var at det var sommer og ikke jul/nyttår :-)

Annonse

Gjest Kalkunarina
Skrevet

Jøss, det var rask service da! Takk for svar, da tar jeg fileten ut i morra kveld, og så kikker jeg på tråden under her. Thank you!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...