Gjest Kalkunarina Skrevet 28. desember 2009 Skrevet 28. desember 2009 Har ikke funnet noe fornuftig på nettet ved søk. Men jeg har altså en kalkunfilet som er på drøye kiloen. Hvor lang tid må den bruke på å tines i kjøleskap. Skal ha den nyttårsaften. Glad for alle tips om tilbehør og annet lurt. Ikke laget det før. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 28. desember 2009 Skrevet 28. desember 2009 Jeg ville lagt den i kjøleskap i morgen. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 28. desember 2009 Skrevet 28. desember 2009 Og tips om tilbehør ligger i en tråd rett under her ) 0 Siter
Colette Skrevet 28. desember 2009 Skrevet 28. desember 2009 Ta den fram i morgen kveld, du:-) Tilbehøret er jo som ellers omtalt rundt kalkuntråden. Jeg valgte en gang å lage en enklere kalkunmiddag med kalkunfilet som basis. Jeg hadde rett og slett pommes noisettes, fløtesaus fra pose og grønne selskapserter til. Og det var kjempegodt:-) 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 28. desember 2009 Skrevet 28. desember 2009 Ta den fram i morgen kveld, du:-) Tilbehøret er jo som ellers omtalt rundt kalkuntråden. Jeg valgte en gang å lage en enklere kalkunmiddag med kalkunfilet som basis. Jeg hadde rett og slett pommes noisettes, fløtesaus fra pose og grønne selskapserter til. Og det var kjempegodt:-) Mmm, det hørtes godt ut ) 0 Siter
Colette Skrevet 28. desember 2009 Skrevet 28. desember 2009 Mmm, det hørtes godt ut ) Ja, det var kjempegodt :-) Men grunnen til at jeg turde å gjøre den på den måten var at det var sommer og ikke jul/nyttår :-) 0 Siter
Gjest kalkun-Hjørdis Skrevet 28. desember 2009 Skrevet 28. desember 2009 Ta den ut i morgen kveld du! 0 Siter
Gjest Kalkunarina Skrevet 28. desember 2009 Skrevet 28. desember 2009 Jøss, det var rask service da! Takk for svar, da tar jeg fileten ut i morra kveld, og så kikker jeg på tråden under her. Thank you! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.