Gjest roser...12 Skrevet 29. desember 2009 Skrevet 29. desember 2009 Jeg får av og til roser av kjæresten min. Gir han også gaver, men kom til å tenke på at jeg ikke har gitt han roser. Er det ok for en dame å gi en mann roser, forventer han det tilbake? Kom til å tenke på at det hadde jo vært kjempekoselig, og ville så klart gitt han det i forbindlese med bursdag, men tror dere han forventer det sånn innimellom som han gir meg? 0 Siter
Lillemus Skrevet 29. desember 2009 Skrevet 29. desember 2009 Går noen rundt og forventer å få roser i det hele tatt da? Men han vil sikkert synes det er kjempekoselig! ) Jeg har gitt min kjære blomster av og til og han synes det er trivelig, men blir flau fordi han selv er helt elendig på å gi meg blomster. *Hehe* 0 Siter
jubalong70 Skrevet 30. desember 2009 Skrevet 30. desember 2009 Mannen min blir veldig glad når jeg kjøper blomster til ham 0 Siter
Gjest J31! Skrevet 3. januar 2010 Skrevet 3. januar 2010 Om han forventer det, vet jeg ikke. Men jeg synes ikke det er noe galt i å gi en mann roser.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.