Gå til innhold

Vedr. annen type orgasme med ny partner.

Anbefalte innlegg

Gjest Snørik vinter

Hei.

Jeg har hatt en sexpartner i mange år som jeg alltid fikk svært intense orgasmer med da jeg satt oppå ham. Det føltes som om kukkhodet traff akkurat på g-punktet og stanget mot det, på en måte. Det var helt hinsides deilig, kan ikke beskrives, jeg mistet all form for kontroll! Hans penis var helt gjennomsnittlig stor/tykk, selv mente han den var forholdsvis liten sammenlignet med mange andres.

Nå har jeg en ny sexpartner og han har litt tynnere penis. Jeg tror den må være litt kortere også og kukkhodet er litt mindre, og nå klarer jeg aldri å oppnå denne intense typen orgasme lengre når jeg sitter på toppen. Jeg får vaginalorgasme, men jeg må streve enormt for den og den er ikke veldig intens og det er ingenting som treffer g-punktet. Hvis han bruker fingrene på meg kan han treffe og jeg kan få en slik deilig orgasme jeg beskriver helt øverst.

Hvordan kan dette ha seg og er det noe jeg kan gjøre for å få en slik intens orgasme med min nye partner også? Fingrene hans er da ikke tykkere eller lengre enn penisen hans uansett.

Takker for kun seriøse svar.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/340402-vedr-annen-type-orgasme-med-ny-partner/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest liker menn..........

Ja der skjer du, størrelsen har absolutt noe å si. Har mannen en passelig stor penis, kan den gjøre underverket. Den trykker på de rette stedene. Det er definitivt min opplevelse uten tvil. Har vært borti menn med mindre penis, og det ga meg lite.

Gjest Snørik vinter

Ja der skjer du, størrelsen har absolutt noe å si. Har mannen en passelig stor penis, kan den gjøre underverket. Den trykker på de rette stedene. Det er definitivt min opplevelse uten tvil. Har vært borti menn med mindre penis, og det ga meg lite.

Takk for svar. Hvordan forklare det med fingringen da, de er jo ikke lengre enn penisen hans?!

Gjest liker menn..........

Takk for svar. Hvordan forklare det med fingringen da, de er jo ikke lengre enn penisen hans?!

Tipper fingrene kan brukes på en annen måte enn penisen som ikke var så stor. Fingeren er nok mer bevegelig liksom og kan treffe riktig punkt, tror jeg. Mens en større penis fyller mer, og dermed treffer rett.

Gjest kinekinekine

Det der gjelder for deg. Vi kvinner har g.punktet på forskjellige steder. Jeg har motsatt opplevelse, og fikk mye større nytelse med en mindre penis.

Først og fremst kommer det an på hvem penisen sitter på, og ikke størrelsen. Jeg føler vi kvinner er med på å gi menn komplekser ved å hevde at jo større jo bedre. Heldigvis sier de aller fleste kvinner at det ikke spiller noen rolle, det dumme er at de aller fleste menn hører mer på de få kvinnene som hevder at det har betydning.

Annonse

Gjest Snørik vinter

Det der gjelder for deg. Vi kvinner har g.punktet på forskjellige steder. Jeg har motsatt opplevelse, og fikk mye større nytelse med en mindre penis.

Først og fremst kommer det an på hvem penisen sitter på, og ikke størrelsen. Jeg føler vi kvinner er med på å gi menn komplekser ved å hevde at jo større jo bedre. Heldigvis sier de aller fleste kvinner at det ikke spiller noen rolle, det dumme er at de aller fleste menn hører mer på de få kvinnene som hevder at det har betydning.

"Først og fremst kommer det an på hvem penisen sitter på, og ikke størrelsen."

Skriver under på den! Og bare så det er sagt hvis noen skulle tro noe annet; jeg ville aldri hatt tilbake min eks selv om sexen var mer intenst deilig akkurat da jeg satt oppå ham, bare fordi han hadde en litt tykkere penis! Det var omtrent det eneste som var bra med oss to. Men min nåværende kjæreste derimot, han hadde jeg ikke gitt fra meg selv om vi hadde hatt problemer med sexen heller tror jeg, det er så mye annet som fungerer så bra. Dessuten har vi ikke problemer med sexen heller da.

Gjest Snørik vinter

"Jeg har motsatt opplevelse, og fikk mye større nytelse med en mindre penis."

Kan du forklare på hvilken måte, hvis du ser bort fra hvem det er som eier penisen?

"Jeg har motsatt opplevelse, og fikk mye større nytelse med en mindre penis."

Kan du forklare på hvilken måte, hvis du ser bort fra hvem det er som eier penisen?

Hvis jeg ser bort i fra alt som tenner meg ved denne mannen, og kun tenker teknikk. Så er det fordi mitt g.punkt sitter slik til at han treffer bedre. Det kan hende det dreier seg om trening for dere også. Fingeren er jo et godt alternativ.

Jeg ble faktisk litt skuffet første gang jeg fikk g.punkt orgasme. Fikk det som godt voksen, og hadde hørt så mye om den. Men min opplevelse var at den var nesten lik klitoris orgasmen. Som for meg er mye lettere å oppnå. Hadde liksom håpet på en annen opplevelse. Men for all del.. det er jo fantastisk uansett.

Gjest kinekinekine

Hvis jeg ser bort i fra alt som tenner meg ved denne mannen, og kun tenker teknikk. Så er det fordi mitt g.punkt sitter slik til at han treffer bedre. Det kan hende det dreier seg om trening for dere også. Fingeren er jo et godt alternativ.

Jeg ble faktisk litt skuffet første gang jeg fikk g.punkt orgasme. Fikk det som godt voksen, og hadde hørt så mye om den. Men min opplevelse var at den var nesten lik klitoris orgasmen. Som for meg er mye lettere å oppnå. Hadde liksom håpet på en annen opplevelse. Men for all del.. det er jo fantastisk uansett.

Glemte skrive under

Gjest Snørik vinter

Takker for at du gidder å svare meg! Jeg ble litt skuffet de første gangene med ny partner, da det gikk opp for meg at jeg ikke klarte å få g-punktsorgasme på samme måte som med forrige partner. Jeg synes ikke klitorisorgasme er så intenst og godt, men for all del, det er mange blant oss som aldri greier å få orgasme på noen som helst måte, så jeg klager ikke, og ja, fingre kan brukes til mye langt der inne de også! :-) Vi kan prøve å trene også.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...