Gjest Bellil Skrevet 27. august 2001 Skrevet 27. august 2001 Jeg er nå gravid i 16de uke, og bekymrer meg litt over noe jeg har lest om at infeksjoner i de kritiske månedene der øret dannes, kan føre til misdannelse og hørselskade. Jeg har gått med en urinvegsinfeksjon i nesten alle disse ukene, men har nå gått på en medisinering som forhåpentligvis har tatt knekken på infeksjonen. Tror du dette kan ha påført fosteret noe skade? Det ble målt 3+ i urinen min, noe legen sa var nokså mye. Jeg har også til tider veldige smertet i underlivet. På det verste er det umulig å stå oppreist, eller bevege seg i det hele tatt. Smertene kan minnes om de jeg hadde etter egguttak, jeg har altså gjennomgått en prøverørsbehandling. Håper du kan hjelpe meg, vennlig hilsen 0 Siter
Mette Moen, Gynekolog Skrevet 29. august 2001 Skrevet 29. august 2001 Det er virusinfeksjoner som kan være skadelige, ikke bakterielle infeksjoner. Urinveisinfeksjon forårsakes av bakterier og holder seg i urinsystemet. Ikke grunn til engstelse. Lykke til videre 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.