Gå til innhold

Er det like stor forskjell på kvinner og menn???

Anbefalte innlegg

Gjest er det slik...........eller

Tenker på penis størrelse og størrelsen på vagina? kanskje noen menn kan svare på det? Virker bare slik at det er mest på menn størrelsen varierer mye.

Har spurt min samboer som sier han ikke har kjent så veldig stor foskjell på de kvinnen han har ligget med.

Fortsetter under...

Ja, det er faktisk like stor forskjell på kvinner og menn. Det har jeg lest og hørt fra flere ulike kilder.

Selv er jeg overbevist om at jeg er kortere enn de fleste jenter. Får lett vondt når mannen støter dypt, noe som kan tyde på at han støter borti livmorhalstappen. Dette skjer selv om mannen er passe/gjennomsnittlig stor (14-16 cm)

Gjest Harleybabe

Ja, det er stor forskjell på kvinner også. Selv er jeg heldigvis ganske dyp, noe som er praktisk for oss, siden min manns penis er hele 22 cm. I tillegg er jeg trang, siden jeg ikke har født vaginalt og passer på å trene skjedemusklene jevnlig.

Ja, det er stor forskjell på kvinner også. Selv er jeg heldigvis ganske dyp, noe som er praktisk for oss, siden min manns penis er hele 22 cm. I tillegg er jeg trang, siden jeg ikke har født vaginalt og passer på å trene skjedemusklene jevnlig.

''... er jeg trang, siden jeg ikke har født vaginalt...''

At man blir videre av vaginal fødsel er en sannhet med modifikasjoner. Mange opplever å bli trangere fordi man utvikler arrvev etter sying. Dette arrvevet er mye mindre fleksibelt enn resten av skjeden og det blir dermed trangere passasje for penis, uansett opphisselse og våthet.

Ja et er forskjell for kvinner også.

Jeg er ikke dyp, så jeg foretrekker en penis som ikke er så alt for lang (14-15cm er topp). Jeg er ganske trang også så en penis trenger ikke være for tykk, men litt omkrets er deilig.

• 2 uker senere...

Annonse

''... er jeg trang, siden jeg ikke har født vaginalt...''

At man blir videre av vaginal fødsel er en sannhet med modifikasjoner. Mange opplever å bli trangere fordi man utvikler arrvev etter sying. Dette arrvevet er mye mindre fleksibelt enn resten av skjeden og det blir dermed trangere passasje for penis, uansett opphisselse og våthet.

Go keisersnitt!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...