Gå til innhold

Bleik

Anbefalte innlegg

Gjest Amanda27

Har kjærlighetssorg og sliter meg veldig gjennom denne julen her. Jeg har hatt det fælt en god stund nå og er blitt FRYKTELIG bleik i ansiktet, ser ikke ut. Hva som gjør det? Til og med min mor har sagt at jeg burde ta noen timer i solarium.

Og da er det gale når hun sier det..har blitt fortalt mange ganger fra folk jeg betror meg til nå at tankene har så mye å si for kroppen, en kan bli syk av det. Jeg fikk påvist unormale celler ved celleprøve nylig og legen mente at det kunne komme av stress.

Jeg sliter skikkelig om dagen, klarer ikke å fokusere på andre ting og er redd for at jeg tenker meg skikkelig syk. Er det virkelig mulig?

Beklager rotete innlegg..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/340480-bleik/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Minst en time utendørs hver dag gjør underverker med hudfargen :-)

Hehe kom til å tenke på noe der :-)

Vi hadde vært på shoppetur rett før jul,hadde gått mye ute. Vanligvis er jeg bleik men fikk litt panikk etter turen. Ble helt rød i fjeset,og fikk litt angst. "Slapp av,du har bare vært ute i frisk luft" sa samboeren min.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/340480-bleik/#findComment-2873282
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...