Gå til innhold

mistet sexlysten

Anbefalte innlegg

Jeg er 41 år gammal.För ca 8 år siden jeg mistet sexlysten samlede etter å gjennomføre en fettsuging kirurgi (mage, midje, bryst). Årsaken er psykologiske fordi jeg gjorde alle de nødvendige prøvene på forespørsel fra en urolog. Før denne hendelsen hadde jeg vært veldig frustrert for år på grunn av fedme, arbeidsledighet, men også fordi jeg ble tvunget til å leve uten den jenta / sex i nesten 10 år (tvunget av en autoritet, og var veldig sint på grunn av dette) Jeg besøkte en sexolog for 2 år siden, og da jeg fortalte henne at jeg var tvunget til å leve mot min vilje som jeg beskrev ovenfor, konkluderte hun at må være alle raseri og frustrasjon over at jeg har levd med i flere år som eksploderte og blokkerte min sexlut. Med denne rope vant betydelig del av min vrede og en liten del av min sexlysten kom tilbake. Jeg kan få en slik stilling ved svært stimulerende, men det vanligvis tar meg ganske lang tid å lyse, og mange ganger jeg føler jeg kan ha en posisjon i noen tid rent mekanisk, uten å føle noe som helst i hodet mitt. Et år siden besøkte jeg en ny sexologer (målretting psykososiale dynamikk) som fikk diagnosen som jeg føler det, men at dette begjæret er blokkert av frykt min relasjoner / intimitet / sex / kjærlighet. Han fant at fedme hadde beskyttet meg fra mine kommende seksuelle følelser og etter operasjonen, var det ingenting å beskytte meg og derfor sperret min sexlysten. Han tenkte at for å få min seksuelle begjær, må jeg føle nytelse / glede å gjøre det enklere å kanalisere og uttrykke mine seksuell lyst. Jeg lurer på kan du finne en terapeut som kan gjøre meg til å føle så mye glede til min seksuell lyst avdeling? Er det noe jeg kan gjøre på egen hånd? Praksis? Aktiviteter?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/340498-mistet-sexlysten/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror jeg forstår deg nok til å kunne gi et svar.

"Han fant at fedme hadde beskyttet meg fra mine kommende seksuelle følelser og etter operasjonen, var det ingenting å beskytte meg og derfor sperret min sexlysten."

Her tror jeg du er inne på noe. Det er det psykiske som sperrer hos deg, du burde prøve en psykolog, så kommer nok det seksuelle av seg selv etter hvert vil jeg tro. Det er altså psykiske grunner til at du sliter seksuelt.

Lykke til.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/340498-mistet-sexlysten/#findComment-2873722
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...