Gå til innhold

Kan skjoldbrukskjertelen friskne til??

Anbefalte innlegg

Gjest frisk og rask =)

Etter at jeg ble diagnostisert med lavt stoffskifte økte jeg sakte dosen fra 25 mikrogram til 50,og så 75. Jeg lå på denne dosen en periode, inntil jeg begynte å plages med mye hjertebank. Da reduserte jeg dosen til 50. Blodprøvene som ble tatt på den tiden jeg reduserte viste økte verdier! Altså at stoffskiftet mitt hadde økt på. Nå en måned senere, på 50 mikrogram levaxin, våknet jeg plutselig av hjertebank i natt. Jeg tenker at hvis det kommer flere slike episoder må jeg kanskje redusere igjen til 25 mikrogram. Da virker det nesten som min skjoldbrukskjertel har frisknet til, og at jeg snart er medisinfri...?

Er det mulig da?? Trodde dette lave stoffskiftet var kommet for å bli jeg.

Jeg kan også legge til at jeg føler meg frisk, og pigg som bare det!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/340563-kan-skjoldbrukskjertelen-friskne-til/
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Fortsetter under...

Jeg tror du må se hvorfor du har for lavt stoffskifte. Det er nemlig ulike årsaker til det.

Det jeg anbefaler deg er at når du virkelig føler deg fin så tar du en blodprøve. Den forteller hva som er riktige verdier for DEG- glem normalnivået for det trenger ikke å gjelde deg i det hele tatt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...