Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Vi har prøvd nå i over 1 år og få barn, men det er visst ikke lett. har prøvd ut alt av eggløsnings-tesster osv.. kjøpte oss en clearblue fertilitetsmonitor, vi hadde sex på den dagen monitoren var på maximal (da jeg har en type som jobber 14 dager borte, og 1 uke hjemme, så er det ikke så lett å altid klaffe) det er rundt 1 uke siden. tok en tesst i går morges for å sjekke, da vi skulle ut i går på fesst.tessten viste ikke gravid! drakk litt, men ikke altfor mye. men, er det fortsatt sjangs for at jeg kan være gravid? Har hørt at man skal ha sex rundt 5 dager før eggløsning for å ha størst mulighet... Håper noen kan svare meg :) har ikke merka noen tegn på gravid, og jeg er slik som besvimer bare av en blodprøve... hvordan og hvor raskt merker en evnt at man er gravid?? =)

Fortsetter under...

Sex annenhver dag fra mensslutt til eggløsning skal vel være det sikreste. :o) Selv mener jeg at jeg ble gravid på sex da jeg hadde eggløsning og sex 2-3 dager før.

Takk for tips :) Da får vi bare ``kjøre på`` hver gang typen er hjemme :) :) så krysser vi fingrene for at det skjer noe snart, er så lei av å vente :( :(

Gjest dvnfdskl

Ha oftere sex, ikke bare på de dagene du tror du har eggløsning.

Du kan merke at du er gravid dersom du blir veldig trøtt, får ømme bryster, kvalme.. Ei venninne av meg får følelsen av å ha urinvegsinfeksjon i starten. Du trenger ikke blodprøve. Holder med urinprøve. Kjøp graviditetstester selv, da vel. Var noen som het billigtester.com da jeg ble gravid. Testene funka for meg.

Ha oftere sex, ikke bare på de dagene du tror du har eggløsning.

Du kan merke at du er gravid dersom du blir veldig trøtt, får ømme bryster, kvalme.. Ei venninne av meg får følelsen av å ha urinvegsinfeksjon i starten. Du trenger ikke blodprøve. Holder med urinprøve. Kjøp graviditetstester selv, da vel. Var noen som het billigtester.com da jeg ble gravid. Testene funka for meg.

Takk så mye :) Setter stoor pris på hjelpen =)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...