Gå til innhold

p-sprøyte\p-piller (langt)

Anbefalte innlegg

Gjest (Anonymous)

Jeg var i dag hos legen og følte jeg måtte MASE meg til p-piller. Han ville helst anbefalle meg p-sprøyte for det var det veeeeldig mange som hadde god effekt av.

Nå har jeg en mor som har hatt store problemer med p-sprøyte og heller ikke tåler p-piller, prøvde å få frem dette men ble ikke hørt. Når ikke hun tåler det tør ikke jeg prøve noe jeg ikke kan slutte med "umiddelbart"... Hvor stor er egentlig sjansen for at heller ikke jeg tåler p-piller\p-sprøyte?

Til slutt fikk jeg da p-piller, men går leger virkelig frem på denne måten? Når jeg sier NEI trenger jeg ikke mer overtalelse til å prøve å gjøre noe jeg ikke vil... Nei betyr ganske enkelt nei... Gir opp jeg... sitter her og vurderer å bytte fastlege IGJEN, men får vel gi han en sjanse til...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/34062-p-spr%C3%B8ytep-piller-langt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vær glad du valgte p-piller. Får du bivirkninger av sprøyta, kan du ikke bare slutte. Jeg synes sprøyta skal være siste utvei, det er endel som får tøffe bivirkninger, som det tar mange mnd å bli kvitt.

Legene liker visst sprøyta, men de har vel aldri satt den på seg selv da..

De har det med å glemme å fortelle om den negative sida..

Og et NEI, er et nei. Det er det også mange som har gått glipp av.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...