Gjest Klarauklok 39 Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Jeg har hatt en kjæreste i snart 2 år, og vi er begge to i underkant av 40 år. I løpet av disse to årene var det slutt i vel 4mnd. Det var han som gjorde det slutt og sa da vi ikke kom til å bli sammens igjen. Alikevel fortsette han å ha kontakt med meg en sjelden gang i form av sms. Etter 4 mnd. så ville han ha meg tilbake, men jeg fikk ikke noen god grunn for hverken det "ene eller det andre"..... Han sa bare at han alltid hadde likt meg, men likte ikke å prate om "sånt". Han hadde vært samboer i mange år før han traff meg, mens vi bor ikke sammens. Dette er heller ikke noe vi har snakket om, og jeg føler meg ikke "inkludert" i hans liv. Med det mener jeg at han hensyntar meg i sine fremtidsplaner. Sist for noen dager siden sa han at han trodde han fint kunne å ha bodd alene resten av livet. I tillegg så sa han noen dager senere at når han blir gammel, så kunne han tenke meg å bo i nærheten av "marka". Da vi ble sammens igjen, så fikk jeg endelig hilse på noen av medlemmene i familien. Det fikk jeg ikke den første tiden vi var sammens. Aner snart ikke hva jeg skal- er jeg bare tidsfordriv??? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/340653-ikke-inkludert-i-fremtiden/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Axcia Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 '' er jeg bare tidsfordriv???'' Du er på "kjekt-å-ha"-lista, sånn av og til. Når det passer ham. Æsj. Ikke finn deg i dette. Finn deg en MANN. Lykke til :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/340653-ikke-inkludert-i-fremtiden/#findComment-2875078 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Klarauklok39 Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 '' er jeg bare tidsfordriv???'' Du er på "kjekt-å-ha"-lista, sånn av og til. Når det passer ham. Æsj. Ikke finn deg i dette. Finn deg en MANN. Lykke til :-) Det er det jeg mange ganger har tenkt selv også, men hvorfor ble jeg presentert for familien etter vi ble sammens igjen da? Han er så og si aldri på byen og jeg vet at han ikke hadde andre i den perioden det var slutt. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/340653-ikke-inkludert-i-fremtiden/#findComment-2875094 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Axcia Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Det er det jeg mange ganger har tenkt selv også, men hvorfor ble jeg presentert for familien etter vi ble sammens igjen da? Han er så og si aldri på byen og jeg vet at han ikke hadde andre i den perioden det var slutt. Hva vet jeg..? Kanskje han følte at det var et nødvendig tiltak å presentere deg, for at du skulle komme tilbake til ham? Nei, finn deg en ordentlig kar! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/340653-ikke-inkludert-i-fremtiden/#findComment-2875098 Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Kanskje en idé å slutte å lure på hva han pønsker på og heller handle ut fra hva du ønsker og hva som er dine mål. Virker som du er ute etter et langt nærmere, mer stabilt og gjensidig forpliktende forhold enn det han er villig til å være med på. Spørsmål som kan være nyttige å stille seg selv: Kan det være at han tar deg som en selvfølge? Har du blitt den underlegne, "tiggeren" i forholdet? Hvilke kriterier satte du for å ta ham tilbake etter at han hadde annonsert at det var slutt for alltid? Hvilke spørsmål krevde du svar på? Kan det ha vært for enkelt for ham å få deg tilbake? Tror du at dette forholdet kan bevege seg mer i den rettningen du ønsker? Hvis ja, hvilken deadline setter du for dette. Hvis nei, ønsker du å fortsette i forholdet? mvh 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/340653-ikke-inkludert-i-fremtiden/#findComment-2875125 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Klaudia Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 '' er jeg bare tidsfordriv???'' Du er på "kjekt-å-ha"-lista, sånn av og til. Når det passer ham. Æsj. Ikke finn deg i dette. Finn deg en MANN. Lykke til :-) Er det ikke typisk veldig mange menn å være på "lista sånn når det passer dem? Jeg kjenner maaange som har slike lister. Et par damer også, men mest menn.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/340653-ikke-inkludert-i-fremtiden/#findComment-2875212 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Klarauklok39 Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Kanskje en idé å slutte å lure på hva han pønsker på og heller handle ut fra hva du ønsker og hva som er dine mål. Virker som du er ute etter et langt nærmere, mer stabilt og gjensidig forpliktende forhold enn det han er villig til å være med på. Spørsmål som kan være nyttige å stille seg selv: Kan det være at han tar deg som en selvfølge? Har du blitt den underlegne, "tiggeren" i forholdet? Hvilke kriterier satte du for å ta ham tilbake etter at han hadde annonsert at det var slutt for alltid? Hvilke spørsmål krevde du svar på? Kan det ha vært for enkelt for ham å få deg tilbake? Tror du at dette forholdet kan bevege seg mer i den rettningen du ønsker? Hvis ja, hvilken deadline setter du for dette. Hvis nei, ønsker du å fortsette i forholdet? mvh Etter nesten 2 år så er jeg ute etter noe mer enn sånn jeg føler jeg har det. Det trodde jeg kanskje han også var, men.... Hans forrige samboerskap varte lenge og jeg vet det var hun som dro. Det tror jeg egentlig han ikke var forberedt på, men jeg er ganske sikker på at han nå er "ferdig" med henne. Jeg har fått "signaler" på at det kan være en grunn til at han gjorde det slutt med meg tidligere. Det vil si at han ikke var "kommet over henne". Jeg tror kanskje han tar meg som en selvfølge. Han er vant til at jeg "ordner opp" og tar initiativ til ting vi skal gjøre. Jeg er nok mer intensiv enn han, så han ser kanskje på meg som en "tigger". Dermed gidder han ikke å anstrenge seg så mye.I tillegg såvet jeg at han er en mer "laidback" type enn meg, men føler at han burde uansett vist litt mer interesse. Det virker som han tar meg for gitt..... Kriteriene jeg satte til han da vi ble sammens igjen var at jeg ville ha en grunn til at han hadde handlet som han gjorde. Han ville ikke prate så mye om det. Sa at han "var bedre nå". Jeg sa at ting måtte endres, og det bekreftet han at han skjønte. Han presenterete meg da for familien og i de første mnd. viste han meg mer interesse enn jeg føler han gjør nå.Deretter dabbet det av igjen. Når jeg i tillegg hører slike kommentarer som han har sagt i det siste, så føler jeg meg ikke inkludert i hans liv. I hvertfall ikke slik jeg burde være. Jeg aner faktisk ikke hvordan jeg skal få forholdet i den retningen jeg ønsker. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/340653-ikke-inkludert-i-fremtiden/#findComment-2875268 Del på andre sider Flere delingsvalg…
tusseline Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Ikke sats på dette. Han kommer ikke til å forandre innstilling til hvordan han vil ha livet sitt når han har uttrykt dette så tydelig. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/340653-ikke-inkludert-i-fremtiden/#findComment-2875324 Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Etter nesten 2 år så er jeg ute etter noe mer enn sånn jeg føler jeg har det. Det trodde jeg kanskje han også var, men.... Hans forrige samboerskap varte lenge og jeg vet det var hun som dro. Det tror jeg egentlig han ikke var forberedt på, men jeg er ganske sikker på at han nå er "ferdig" med henne. Jeg har fått "signaler" på at det kan være en grunn til at han gjorde det slutt med meg tidligere. Det vil si at han ikke var "kommet over henne". Jeg tror kanskje han tar meg som en selvfølge. Han er vant til at jeg "ordner opp" og tar initiativ til ting vi skal gjøre. Jeg er nok mer intensiv enn han, så han ser kanskje på meg som en "tigger". Dermed gidder han ikke å anstrenge seg så mye.I tillegg såvet jeg at han er en mer "laidback" type enn meg, men føler at han burde uansett vist litt mer interesse. Det virker som han tar meg for gitt..... Kriteriene jeg satte til han da vi ble sammens igjen var at jeg ville ha en grunn til at han hadde handlet som han gjorde. Han ville ikke prate så mye om det. Sa at han "var bedre nå". Jeg sa at ting måtte endres, og det bekreftet han at han skjønte. Han presenterete meg da for familien og i de første mnd. viste han meg mer interesse enn jeg føler han gjør nå.Deretter dabbet det av igjen. Når jeg i tillegg hører slike kommentarer som han har sagt i det siste, så føler jeg meg ikke inkludert i hans liv. I hvertfall ikke slik jeg burde være. Jeg aner faktisk ikke hvordan jeg skal få forholdet i den retningen jeg ønsker. Det er dessverre ikke sikkert du får forholdet i den rettningen du ønsker. Om han vil noe helt annet. Du kan ende opp med å måtte bevege _deg_ i den rettningen du ønsker. Så får han velge om han vil gå med deg eller ikke. mvh 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/340653-ikke-inkludert-i-fremtiden/#findComment-2875774 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.