Gå til innhold

Sex VS Forholdet

Anbefalte innlegg

Gjest Carrie X

Etter 7 år sammen har sexen dødd en langsom død. Jeg har tatt dette opp med ham mange ganger uten at det har noen effekt. Han blir mer sur enn ivrig etter forandring. Jeg skjønner egentlig ikke helt hva som fikk oss sammen. Det kan ikke ha vært sexen vertfall. Jeg tror ikke jeg har møtt en mann som er mindre interessert i sex enn ham. Et tv-program er mye viktigere.

Når det først skjer varer det i to minutt max. Det går for ham og han velter seg på rygg igjen og sovner. Mine klimaks har jeg for meg selv uten ham tilstede. Det virker ikke som det er så nøye om jeg har det godt eller ikke. Det får meg til å føle meg helt død innvendig.

Jeg er helt sprekkeferdig av begjær. Jeg blir gal. Ikke av begjær til ham, men til andre menn jeg var "sammen med" før ham og til noen det slo gnister med etter vi ble sammen. Dette blir travelt i lengden. Hva gjør jeg her sammen med ham? Hva er vitsen? Men jeg er glad i ham og redd for å bryte ut likevel. Jeg vet det kommer til å knuse ham. Jeg vil ikke såre men hva annet kan jeg gjøre? Jeg er bare i 20-årene. Jeg har masse å gi når det kommer til kjærlighet og sex. Jeg vil tilfredsstille en mann som vil gjøre det samme for meg. Uoppfordret. Som er spontan og kan/vil gjøre det andre steder enn i senga. En som elsker livet, en som elsker sex, en som elsker meg.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/340682-sex-vs-forholdet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han høres ikke akkurat ut som en storelsker:-)

En ting kan du være helt sikker på, han vil ikke bli bedre med årene så lenge han her sånn nå, han er mer interessert i sin egen orgasme enn å tilfredsstille deg.

Du er i 20 årene og er kåt og flott, men bare vent til du kommer deg i 30 årene og vil bli enda kåtere, så da vet du hva du har i vente med en slik mann:-)

Jeg må innrømme at jeg ikke helt skjønner meg på slike menn, men vi er jo alle forskjellig. Det finnes knapt noe som er bedre enn å ha ei kåt og vill jente i senga som du kan få så kåt at hun nesten revner, det er vannvittig bra. Ei du kan forsyne deg grovt av og som blir vill av det. Men det er jo mange som er nærmest aseksuelle og han er vel litt slik.

Du må nok enten godta at det er slik eller så må du bryte ut og finne deg en annen mann. Sex er viktig i et forhold og jo yngre du er jo viktigere er det.

Du er jo ung og skal du ha et godt sexliv fremover så må du gjøre noe med det nå.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/340682-sex-vs-forholdet/#findComment-2875330
Del på andre sider

Gjest Carrie X

En ting kan du være helt sikker på, han vil ikke bli bedre med årene så lenge han her sånn nå, han er mer interessert i sin egen orgasme enn å tilfredsstille deg.

Du er i 20 årene og er kåt og flott, men bare vent til du kommer deg i 30 årene og vil bli enda kåtere, så da vet du hva du har i vente med en slik mann:-)

Jeg må innrømme at jeg ikke helt skjønner meg på slike menn, men vi er jo alle forskjellig. Det finnes knapt noe som er bedre enn å ha ei kåt og vill jente i senga som du kan få så kåt at hun nesten revner, det er vannvittig bra. Ei du kan forsyne deg grovt av og som blir vill av det. Men det er jo mange som er nærmest aseksuelle og han er vel litt slik.

Du må nok enten godta at det er slik eller så må du bryte ut og finne deg en annen mann. Sex er viktig i et forhold og jo yngre du er jo viktigere er det.

Du er jo ung og skal du ha et godt sexliv fremover så må du gjøre noe med det nå.

Takk for svar mrxx.

Nei, det ser meget dårlig ut for mitt framtidige sexliv.

Og det gjør det ikke enkelt for meg når der er noen som bare venter på at jeg skal bli single igjen så vi kan ta opp igjen den gode sexen vi hadde engang.

Dette har plaget meg i sikkert 2 år allerede. Men han er jo snill og god. Hva må til for at jeg klarer å ta steget? Jeg er ei pyse. Men jeg vil også leve!

Og blir jeg kåtere i 30 årene så hjelpe meg...noen :P

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/340682-sex-vs-forholdet/#findComment-2875356
Del på andre sider

Gjest Ulykkelig sjel

jada er sånn her også,har vel hatt det slik siden vi ble sammen,han har sagt han skal skjerpe seg og være mere til stede når det gjelder sex,men....skjer ikke noe.

Så jeg går og lurer på om jeg ikke blir singel i dette nye året,om det skal fortsette slik...noe som jeg dessverre tror!

Han er også snill og hjelpsom,men....enkelte ganger tror jeg definitivt at vi ikke passer sammen alikevell....

Tung avgjørelse,men sannheten..vi som akkurat kjøpte hus for 1 år siden....sukk.....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/340682-sex-vs-forholdet/#findComment-2875377
Del på andre sider

Gjest Carrie X

jada er sånn her også,har vel hatt det slik siden vi ble sammen,han har sagt han skal skjerpe seg og være mere til stede når det gjelder sex,men....skjer ikke noe.

Så jeg går og lurer på om jeg ikke blir singel i dette nye året,om det skal fortsette slik...noe som jeg dessverre tror!

Han er også snill og hjelpsom,men....enkelte ganger tror jeg definitivt at vi ikke passer sammen alikevell....

Tung avgjørelse,men sannheten..vi som akkurat kjøpte hus for 1 år siden....sukk.....

Uff... ikke bra :( Vi har også hus sammen. Og når jeg tenker tanken på å bli fri igjen og være nær og lidenskepelig sammen med en annen mann går det en deilig følelse gjennom meg. Men jeg våkner raskt når jeg tenker på alt styret det blir når en av oss må flytte ut og hvordan man skal gjøre ting og fordele ting :((

Jeg er så feig. Jeg skjønner ikke meg på meg selv. Hvorfor det skal være så vanskelig for meg. Andre klarer det jo. Ja, å bryte ut altså.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/340682-sex-vs-forholdet/#findComment-2875380
Del på andre sider

Annonse

Takk for svar mrxx.

Nei, det ser meget dårlig ut for mitt framtidige sexliv.

Og det gjør det ikke enkelt for meg når der er noen som bare venter på at jeg skal bli single igjen så vi kan ta opp igjen den gode sexen vi hadde engang.

Dette har plaget meg i sikkert 2 år allerede. Men han er jo snill og god. Hva må til for at jeg klarer å ta steget? Jeg er ei pyse. Men jeg vil også leve!

Og blir jeg kåtere i 30 årene så hjelpe meg...noen :P

Du må nok ta et valg for hva du vil i fremtiden, enten et godt sexliv eller andre kvaliteter.

''Og blir jeg kåtere i 30 årene så hjelpe meg...noen :P..''

"Glis"....mennene står no i kø for å tilfredsstille deg:-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/340682-sex-vs-forholdet/#findComment-2875442
Del på andre sider

Gjest Klaudia

Hvorfor mener du sex er viktigere jo yngre man er?

For min del har ikke sex vært spesielt viktig for meg fram til nå når jeg er 28 år. Før var det bare greit nok.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/340682-sex-vs-forholdet/#findComment-2875765
Del på andre sider

Gjest Klaudia

Men skjønner jo det er viktig for menn å "smi mens jernet er varmt";-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/340682-sex-vs-forholdet/#findComment-2875766
Del på andre sider

Hvorfor mener du sex er viktigere jo yngre man er?

For min del har ikke sex vært spesielt viktig for meg fram til nå når jeg er 28 år. Før var det bare greit nok.

Sex er nok viktigere i f.eks 20 - 30 årene enn om du er i 50 - 60 årene. Det betyr ikke at du ikke er interessert i sex når du er 60, men det betyr at du letter godtar at det blir av mindre hyppighet eller fraværende.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/340682-sex-vs-forholdet/#findComment-2875816
Del på andre sider

Gjest Carrie X

Hva vil du med en slik mann?

En ting er hans manglende interesse i sex, minst like ille er hans manglende evne til å se dine behov. Fristende å mistenke ham for ikke å være blant de mest empatiske.

Vel, han er jo snill og viser at han er glad i meg.

Men det er blitt så dødt og kjedelig. Han vet om mitt misnøye når det kommer til sexlivet men det skjer liksom ingenting likevel :(

Han sier det er ting som er viktigere...som å ha det trygt økonomisk.

Jeg vet ikke min arme råd. Om det er en tabbe å la ham gå. Eller tabben er å ikke finne noen som er.....mer lysten? Jeg føler meg ikke akkurat begjært og attraktiv sånn som jeg har det nå. Jeg føler meg ganske ulykkelig til tider.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/340682-sex-vs-forholdet/#findComment-2876980
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...