Gå til innhold

har så vondt i bekken og nedover beina (etter spiralinnsettelse)

Anbefalte innlegg

Jeg er 26 år gammel. Jeg har nettopp satt inn spiral (for 1,5 uker siden), hormonspiral. Da jeg satte den inn hadde jeg blødninger og menssmerter en uke ca. Jeg trodde jeg fikk mensen da, for jeg hadde litt vondt om morgenen før jeg fikk satt den inn.

Men så nå på torsdag fikk jeg mensen, så det var vel bare smerter og blødninger pga. spiralinnsettningen...

Men nå som jeg har fått mensen har jeg så vondt, i tillegg til vanlige menssmerter, så har jeg vondt i bekkenet og nedover beina t.o.m. knærne. kjennes ut som det er dårlig blodsirkulasjon eller noe, for det hjelper når jeg ligger helt utstrakt eller om jeg går tur. Å sitte med beina bøyd gjør vondt. Også å ha babyen min på fanget.

Er det rett og slett bare menssmerter tror du? jeg har blødd ekstra mye under denne mensperioden også... er bare redd for at det er bivirkninger på infeksjon på spiralen eller blodpropp eller noe...

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Hvis du har smerter etter innsetting av en spiral kan det være betennelse. Sjekk om du har feber og søk lege for en sikkerhets skyld. Det er ikke noe som tyder på blodpropp utfra din beskrivelse.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...