Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest elis29

En venninne har lagt ut en profil på en nettside og latet som hun var meg. Det var ikke bilde der. Jeg har hatt kjærlighetssorg i to år og hun gjorde dette for å være snill/hjelpe meg videre...???hun har fått kontakt med en mann, og sendt han ett par bilder av meg og skrevet hva jeg gjør på fritiden osv..latet som hun var meg. Siden mannen er interessert videre, fortalte hun det nå til meg og mener jeg bør skrive videre med han. Virker som en flott mann på alle måter, men jeg er helt satt ut, vet ikke om jeg bør være sint eller ikke. Og jeg har ikke lyst til å fortsette å skrive med denne mannen, han har skrevet en lang mail tilbake etter bildene, hva skal jeg gjøre??? si det til han som det er? kan ikke bare la vær å svare heller...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/340760-hjeeeelp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du har sikkert grunn til å bli forbanna på henne, men bare husk på at hun gjorde det ikke for å være slem. Hun er glad i deg og vil deg bare godt.

Det jeg ville ha gjort er å skrevet til fyren. Vært ærlig å forklart hva venninnen din hadde gjort. Videre ville jeg ha skrevet noe sånnt som: Jeg beklager at du er lurt opp i stry. Du virker til å være en hyggelig fyr, og jeg beklager at jeg ikke er interressert i å finne meg en kjæreste på det nåværende tidspunkt.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/340760-hjeeeelp/#findComment-2876419
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...