Gjest Lurer58 Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Hei. Den reseptfrie tabletten Potent Forte lanseres som et tilskudd til sexlivet – og skal visst faktisk virke (ref. artikkel i Vi Menn nr. 11/12 2009). 1 tablett oppgis å inneholde 750 mg av flg. urter: Yam (Dioscorea bulbifera) Lakrisrot(Liquiritiae radix) Rosenrot (Rhodiola rosea) Gressløk (Allium tubersum) Ginseng (Panax ginseng) Jakobs tårefrø (Coix lachryma-jobi) Kardemomme (Elettaria cardamomum). Er det noen av disse urtene som kan forsterke virkningen av det blodfortynnende middelet Marevan? Har periodisk atrieflutter, men er ellers frisk - ikke høyt blodtrykk, diabetes eller andre kroniske sykdommer. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/340784-stimulerende-urtetabletter/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gro Isachsen, Sexolog Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Om du kan få problemer av å bruke disse urtetabletter sammen med Marevan er ikke jeg rette fagpersonen til å svare på. Anbefaler at du spør en farmasøyt. Du kan jo for eksempel spørre på apoteket om du kan kombinere produktene. I Felleskatalogen påpekes det at Marevan ikke må brukes i kombinasjon med johannesurt, men om det går med urtene i denne tabletten vet jeg ikke. Har prøvd å gå inn på sidene til importøren for å sjekke evt. dokumentasjon for virkning, men finner ikke noe annet enn påstander om at det virker. Har tiidligere møtt de som forteller at de fått hjelp av tabletter som bla. inneholder rosenrot og ginseng og hevder at det hjelper på blodgjennomstrømming og gir mer energi. Om slike midler gir bedre ereksjon tør jeg ikke gå god for. Svært ofte er det placebo som viser seg å ligge bak. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/340784-stimulerende-urtetabletter/#findComment-2883577 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gro Isachsen, Sexolog Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Om du kan få problemer av å bruke disse urtetabletter sammen med Marevan er ikke jeg rette fagpersonen til å svare på. Anbefaler at du spør en farmasøyt. Du kan jo for eksempel spørre på apoteket om du kan kombinere produktene. I Felleskatalogen påpekes det at Marevan ikke må brukes i kombinasjon med johannesurt, men om det går med urtene i denne tabletten vet jeg ikke. Har prøvd å gå inn på sidene til importøren for å sjekke evt. dokumentasjon for virkning, men finner ikke noe annet enn påstander om at det virker. Har tiidligere møtt de som forteller at de fått hjelp av tabletter som bla. inneholder rosenrot og ginseng og hevder at det hjelper på blodgjennomstrømming og gir mer energi. Om slike midler gir bedre ereksjon tør jeg ikke gå god for. Svært ofte er det placebo som viser seg å ligge bak. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/340784-stimulerende-urtetabletter/#findComment-2883578 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.