Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

8

• Spirello

6

• Glimtipper

6

• Mary Poppins

1

Mest aktive i denne tråden

''HVA? Tynt laken??? Ikke dundyne eller soveposer? Fysj for noen griser dere er! ;o)''

Får finne frem dunsoveposen hans og klippe hull i den i kveld. Fornøyd nå? ;o)

Det var bedre din syndige tøs! :o)

Spørs om han blir så fornøyd neste gang han skal bruke den da men.. hihi.. kan jo ikke drive å grise sånn heller.

Det var bedre din syndige tøs! :o)

Spørs om han blir så fornøyd neste gang han skal bruke den da men.. hihi.. kan jo ikke drive å grise sånn heller.

''Spørs om han blir så fornøyd neste gang han skal bruke den da men.. hihi.. kan jo ikke drive å grise sånn heller.''

Nei, det får da være måte på! Jeg kan jo sy på en lapp som kan festes med borrelås og bare vippes til side slik at det ikke trekker gjennom hullet når den er i bruk?

''Spørs om han blir så fornøyd neste gang han skal bruke den da men.. hihi.. kan jo ikke drive å grise sånn heller.''

Nei, det får da være måte på! Jeg kan jo sy på en lapp som kan festes med borrelås og bare vippes til side slik at det ikke trekker gjennom hullet når den er i bruk?

He he, du får si det til han at du og dolfolket har funnet en ny vri som dere må teste ut i kveld :-)

Annonse

Høres greit ut.. men husk å ha det mørkt så han ikke ser huden din før dere er gift..

:o)

Annonse

Å vise litt hud er på by seg fram og friste til synd vet du vel.. :) Herrgud, jeg hadde passa som sektleder jeg! ;o)

''Å vise litt hud er på by seg fram og friste til synd vet du vel.. :)''

Jeg synder vel nok jeg som ikke er gift engang om jeg ikke skal begynne å vise hud attåt! ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...