Gjest Auroria Skrevet 7. januar 2010 Skrevet 7. januar 2010 Kjæresten min er 25 år og har halvlangt hår (rett under ørene). Nå merker vi at han begynner å få litt viker allerede. Jeg har alltid ment at gutter som begynner å bli tynn i håret ikke har noe valg, de må skrelle av seg alt håret. Kjæresten min derimot har hverken hodeform eller den rette stilen til dette, så nå lurer jeg litt på hva han kan gjøre som alternativ. Jeg har selvfølgelig ikke kommentert dette for ham enda. Men han har nevnt det selv ved et par anledninger. Vet han sliter med litt komplekser rundt dette. 0 Siter
Gjest majas mamma Skrevet 7. januar 2010 Skrevet 7. januar 2010 finn en fin frisyre som ikke er altfor kort, men som heller ikke er for lang. Langt hår fremhever bedre høye viker og tynt hår. Det å ta alt er ikke pent, har ennå til gode å se en mann som kler det. Og dette er selvfølgelig min helt objektive mening :-) 0 Siter
Onsdag1365380628 Skrevet 7. januar 2010 Skrevet 7. januar 2010 Man trenger vel ikke skrelle av seg alt selv om man blir litt tynnere i håret, men en god klipp er en fordel. Regelmessig besøk hos frisøren, og gode hårprodukter. 0 Siter
Lillemus Skrevet 7. januar 2010 Skrevet 7. januar 2010 Han trenger jo ikke barbere hodet akkurat, men helt helt kortklippet kler vel de fleste? Få ham til å gå til en god frisør som kan hjelpe ham å finne en kledelig frisyre. 0 Siter
molbomann Skrevet 7. januar 2010 Skrevet 7. januar 2010 majas mamma skrev (På 7.1.2010 den 19.11): finn en fin frisyre som ikke er altfor kort, men som heller ikke er for lang. Langt hår fremhever bedre høye viker og tynt hår. Det å ta alt er ikke pent, har ennå til gode å se en mann som kler det. Og dette er selvfølgelig min helt objektive mening :-) Jeg har et par kamerater som også har rar hodefasong, og som pga samme problem tok håret. I starten så det selvsagt litt rart ut, men det tok ikke lang tid for å venne seg til det nye ytre. Han ene prøvde faktisk å spare litt i ettertid, men han så faktisk mye bedre ut uten hår når man først hadde vendt deg til det. Alternativ kan han skaffe seg en eller annen form for hårerstatning, men det blir veldig dyrt i lengde. De nye metodene som finnes på markedet ser faktisk veldig ekte ut 0 Siter
Gjest Auroria Skrevet 7. januar 2010 Skrevet 7. januar 2010 hønse-Magda skrev (På 7.1.2010 den 19.37): Tupé er lekkert. yeah right 0 Siter
meg__123! Skrevet 7. januar 2010 Skrevet 7. januar 2010 trenger ikke å være tynn i håret, for å ha viker.. jeg foretrekker heller viker.. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 7. januar 2010 Skrevet 7. januar 2010 Det finnes jo metoder for å få hår.Man kan hvertfall operere inn hårsekker. Men det koster sikkert endel.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.