Gå til innhold

25 år og tynn i håret

Anbefalte innlegg

Gjest Auroria

Kjæresten min er 25 år og har halvlangt hår (rett under ørene).

Nå merker vi at han begynner å få litt viker allerede. Jeg har alltid ment at gutter som begynner å bli tynn i håret ikke har noe valg, de må skrelle av seg alt håret.

Kjæresten min derimot har hverken hodeform eller den rette stilen til dette, så nå lurer jeg litt på hva han kan gjøre som alternativ.

Jeg har selvfølgelig ikke kommentert dette for ham enda. Men han har nevnt det selv ved et par anledninger. Vet han sliter med litt komplekser rundt dette.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/340920-25-%C3%A5r-og-tynn-i-h%C3%A5ret/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest majas mamma

finn en fin frisyre som ikke er altfor kort, men som heller ikke er for lang. Langt hår fremhever bedre høye viker og tynt hår. Det å ta alt er ikke pent, har ennå til gode å se en mann som kler det. Og dette er selvfølgelig min helt objektive mening :-)

finn en fin frisyre som ikke er altfor kort, men som heller ikke er for lang. Langt hår fremhever bedre høye viker og tynt hår. Det å ta alt er ikke pent, har ennå til gode å se en mann som kler det. Og dette er selvfølgelig min helt objektive mening :-)

Jeg har et par kamerater som også har rar hodefasong, og som pga samme problem tok håret. I starten så det selvsagt litt rart ut, men det tok ikke lang tid for å venne seg til det nye ytre. Han ene prøvde faktisk å spare litt i ettertid, men han så faktisk mye bedre ut uten hår når man først hadde vendt deg til det.

Alternativ kan han skaffe seg en eller annen form for hårerstatning, men det blir veldig dyrt i lengde. De nye metodene som finnes på markedet ser faktisk veldig ekte ut :)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...