Gjest Vegard-11 Skrevet 7. januar 2010 Skrevet 7. januar 2010 Hei, jeg lurer på om man kan gå tomm for sædceller. Går det ann? 0 Siter
Gjest Framsan Skrevet 7. januar 2010 Skrevet 7. januar 2010 Ja om du onanerer non-stop så kan du gå tom. Kroppen bruker litt tid på å fylle seg opp. 0 Siter
Lillemus Skrevet 7. januar 2010 Skrevet 7. januar 2010 Neida, det produseres kontinuerlig nye sædceller så det er ingen fare for at du skal gå tom. ) Onaner i vei du! 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 7. januar 2010 Skrevet 7. januar 2010 Nei, du går ikke tom for sædceller. Men hvis du ønsker å bli far, så kan det lønne seg å vente noen dager med å ha utløsning. Da blir det flere og modnere sædceller. 0 Siter
Lillemus Skrevet 7. januar 2010 Skrevet 7. januar 2010 Nei, du går ikke tom for sædceller. Men hvis du ønsker å bli far, så kan det lønne seg å vente noen dager med å ha utløsning. Da blir det flere og modnere sædceller. Dersom nicket viser til trådstarters alder håper jeg inderlig det er leeeeeenge til det er aktuelt for ham å bli far. ;o) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 7. januar 2010 Skrevet 7. januar 2010 Dersom nicket viser til trådstarters alder håper jeg inderlig det er leeeeeenge til det er aktuelt for ham å bli far. ;o) Absolutt! Men om han er 11 år, hvorfor bekymre seg for om det blir slutt på sædcellene? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.