getego Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Jeg er en mann i 40 årene. For omtrent 10 år siden opplevde jeg under et samleie følelsen av at noe "sprang lekk" eller utvidet seg i pungen. Gradvis ble utløsningen svakere og vanskeligere å få under et samleie. De siste årene har jeg uansett ikke vært i forhold. Nå har jeg fått time hos urolog og skal inn til utredning på sykehus. Den store skrekken er at de ikke skal finne noe feil eller at det er noe som ikke kan gjøres noe med. Fastlegen min som henviste meg videre kunne ikke kjenne noe. Jeg har lest litt og lurer på om det kan være varikocelle eller sædikocelle jeg har. Jeg kan kjenne en eller to små kuler i pungen (de er små og det er ikke sædlederen jeg kjenner). Jeg skal uansett på sykehuset om en stund men jeg bare lurer på om det er noen menn som har vært gjennom noe lignende? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/340955-hva-kan-det-v%C3%A6re-noen-som-vet/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.