Gjest Tweety82 Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Hei! Jeg har den siste uken hatt vondt der hvor eggstokkene er, det begynte på venstre side, men har gått over til høyre side.. Merker det mest når jeg sitter og ligger.. kjennes ut somom noen klemmer hardt på de. Hadde ubeskyttet sex med kjæresten ca 21 dager før jeg skulle ha menstruasjon. Menstruasjonen kom forresten ca 3 dager før den pleier, men det er brun blødning, ikke sånn "frisk" som den vanligvis er. Det har også kommet små klumper.. lukta er helt ren. . Det har nå vart i to dager. Har også ryggsmerter, det pleier jeg å ha i sammenheng med menstruasjon, men denne gangen har jeg hatt vondt i en uke, i stedet for en dag før menstruasjon som jeg pleier å ha. Jeg har også merka at jeg har vært irritabel den siste uka.. (pleier ikke bli det heller) Jeg hadde for 9 dager siden ubeskyttet sex igjen, med da samme person, (da gikk vi helt ut) men da tok jeg en angrepille dagen derpå! Er det grunnen til at jeg får så "merkelig" menstruasjon nå, med så annerledes smerter (rygg og eggstokkene?) enn det jeg har hatt før?! Kan jeg ha vært gravid etter første gangen og at angrepilla førte til en spontanabort? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/341066-endret-menstruasjon-smerter-i-eggstokkenerygg/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Moen, Gynekolog Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Angrepillen kan endre på syklus og gi unormal blødning, men den kan ikke fremkalle en abort. Spesielt hvis du bruker angrepille så ofte, kan det oppstå blødningsproblem, men ikke smerter. Det første du må gjøre er å ta en graviditetstest. Er den positiv søker du lege umiddelbart. Hvis den er negativ og smertene fortsetter bør du søke lege for å utelukke infeksjon. Jeg håper det ordner seg. Vennlig hilsen Mette H Moen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/341066-endret-menstruasjon-smerter-i-eggstokkenerygg/#findComment-2880669 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.