Gå til innhold

Kvalme, svimmelhet og hodesmerter

Anbefalte innlegg

Har det siste åre slitt veldig mye med vondt i hodet, det sitter hovedsakelig foran og ved tinningen, men også bak hodet.

Nå de siste to månedene blir jeg i tillegg kjempe kvalm, svimmel og blir ofte klam. Det har også blitt vanskeligere å bli kvitt hodepinen, før kunne jeg ta en smertestillende eller gå å legge meg og så var jeg kvitt det neste dag, men nå våkner jeg like ille.

Kan gå sånn i en ukes tid og så blir jeg bra i ca 2-3 dager og sånn fortsetter det. Synes ikke at hvordan ting har forandret seg og lurer på om du kan hjelpe meg.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/341155-kvalme-svimmelhet-og-hodesmerter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette kan ha flere årsaker, så det er nok lurt å ta en tur til legen. Du er nok ikke alvorlig syk, og jeg tror det finnes hjelp der. en hissig og hyppig migrene kanskje, spenninger... Kan jo ikke være noe ok å ha det sånn hele tida! Jeg håper du finner hjelp!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...