Gå til innhold

Min kjæreste slo meg! Er han også pedofil?

Anbefalte innlegg

TS:

Takk for alle tilbakemeldinger.

Men er det ikke et godt tegn at han alltid går frivillig når jeg ber han om det da? Han har også gitt tilbake nøkkelen. Han har aldri nektet å gå eller holdt meg igjen når jeg har løpt ut. Jeg provoserte vel også ganske kraftig da jeg sa jeg skulle få to menn til å banke han opp!

Tror vi er ganske hissige begge to. Jeg kjenner meg litt igjen i han. Selv om jeg aldri slår eller liker småbarn. Men jeg kan også være fæl i kjeften. Og det er jo også noe med forskjellen på kroppstørrelsen på oss to da, han kan jo lett knuse meg. Tror han er preget av tidligere opplevelser og forhold.

Men likevel; tror nok han må bevise ganske grundig gjennom lang tid at han ikke er voldelig (som han påstår han ikke er), ikke overdreven sjalu eller paranoid og at han ikke har interesse av småbarn. Men hvordan kan jeg stole på han....?? Jeg kan ikke redde han!

Nå har alle sagt her at du ikke kan stole på en slik mann og sørge for å komme deg unna og du fortsetter å hinte om at dette kan gå bra bare fordi du finner et par gode sider. Nå må du begynne å tenke litt lenger enn nesen rekker.

Jeg fatter bare ikke hvordan jenter i slike forhold tenker, etter mange år går dere rundt og sutrer fordi forholdet har vært rævva i alle år, selv om dere burde ha skjønt i fra dag en hvordan han er og at mange advarer dere.

Du kan fort havne i en eller annen statistikk.

Fortsetter under...

• Svar 60
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mariaflyfly

3

• mrxx

2

• Lillemus

2

• hidi, the scorpion

2

Nå har alle sagt her at du ikke kan stole på en slik mann og sørge for å komme deg unna og du fortsetter å hinte om at dette kan gå bra bare fordi du finner et par gode sider. Nå må du begynne å tenke litt lenger enn nesen rekker.

Jeg fatter bare ikke hvordan jenter i slike forhold tenker, etter mange år går dere rundt og sutrer fordi forholdet har vært rævva i alle år, selv om dere burde ha skjønt i fra dag en hvordan han er og at mange advarer dere.

Du kan fort havne i en eller annen statistikk.

TS: tusen takk for ditt innlegg. Joda, jeg er inne i en tenkepause nå. Og jeg tenker på det dere har sagt. Dessuten tror jeg heller ikke vi passer sammen seksuelt.

Men synes dere ikke det er positivt at han bare går når han blir bedt om det da??

TS: tusen takk for ditt innlegg. Joda, jeg er inne i en tenkepause nå. Og jeg tenker på det dere har sagt. Dessuten tror jeg heller ikke vi passer sammen seksuelt.

Men synes dere ikke det er positivt at han bare går når han blir bedt om det da??

Hvorfor mener du det spiller noen rolle at han går når han blir bedt om det? Enn så lenge gjør han det da. Er det nok til at du skal bli? Du trenger ikke lete etter noen positive småting her når det er så mye annet som gjør at det ringer masse varselklokker.

Hei,

Det er selvsagt også positivt at han ikke har "brent ned huset" eller "slått ned naboen", men det skulle da bare mangle at han ikke gjør slikt.

Du utsetter deg selv, og ditt barn, for fare. Kom deg vekk, for di fortjener bedre.

Du kan få hjelp på det lokale krisesenteret.

Med vennlig hilsen

Annonse

Mannen har sikkert noen gode sider også, men jeg mener at man skal føle seg trygg i et forhold. Det skal være trygt og godt for deg og ditt barn. Hvis man opplever å bli redd kjæresten sin, så er det bedre å være alene spør du meg.

Vær snill og tenk deg godt om før du får barn med denne mannen!

Gjest Wolverina

Å hærlighet! Joda han er så flink atte!! Og så bra det var at han slo til deg med flat hånd og ikke knyttneven! Og at han bare kikket på barnet ditt?!

Fy faen! Våkn opp!

Bruker vanligvis å svare på en "penere" måte, men dette tok kaka!

Gjest jul med din glede

Hvis du leser igjennom det du selv har skrevet så forstår du forhåpentligvis hvor vanvittig det er at du overhodet har kontakt med denne mannen.

Tror du virkelig at du fortjener å bli slått slik han gjorde? Selvfølgelig passer dere ikke sammen sexuelt hvis du er redd han. Sex er et samspill mellom mennesker som liker hverandre og har det godt sammen.

Om han hadde drukket eller ikke da han slo spiller ingen rolle. Det er ingen unnskyldning. Ikke har det noenting å si heller om han slo med flat hand eller knyttneve. Kutt han ut og la han forsvinne fra livet ditt, fortere enn fortest og helst i går.

Ts: men han kritiserer meg jo ikke. Har vært sammen med andre menn som har kritisert både vekten min og andre ting. Han her kritiserer meg ikke, men er tydelig sjalu og mistenksom. Men det er jo latterlig å tro at jeg skulle ha vært med andre menn om jeg besøker mine foreldre ett par timer, eller når jeg ser meg nødt til å overnatte hos de fordi han har slått meg.

Hmmmm - nei, jeg vet sannelig ikke.....

Hvis sønnen din har en oppegående far så synes jeg du skal sende ham dit. For om du velger å bli hos denne mannen har din sønn i alle fall ikke en oppegående mor.

Eller vil du at han skal vokse opp med at det er greit at menn denger sine kvinner? At de er i sin rett til å beskylde sin kvinne for alle mulige urimelige ting? At de har lov til å utsette barn for ubehageligheter?

Hva om din sønn tror det er slik en mann skal oppføre seg og selv kommer til å oppføre seg på samme måte mot sine fremtidige kjærester. Synes du det er greit?

Dette er et sånt innlegg som får meg til å innse at jeg skjønner ikke bæret av folk. Jeg lurer jammen på hvorfor jeg har valgt et yrke som innebærer å jobbe med mennesker i sårbare situasjoner.

Det er sikkert upedagogisk, men jeg kjenner at jeg har lyst til å riste deg til fornuft. Klaske til deg med verdens største lyspære. Jeg begriper ikke hva du skal med en sånn fyr. Og dette handler jo ikke bare om deg, du har ansvar for et barn! Hjelpe meg! Hva vil du vi skal si??

Hvis sønnen din har en oppegående far så synes jeg du skal sende ham dit. For om du velger å bli hos denne mannen har din sønn i alle fall ikke en oppegående mor.

Eller vil du at han skal vokse opp med at det er greit at menn denger sine kvinner? At de er i sin rett til å beskylde sin kvinne for alle mulige urimelige ting? At de har lov til å utsette barn for ubehageligheter?

Hva om din sønn tror det er slik en mann skal oppføre seg og selv kommer til å oppføre seg på samme måte mot sine fremtidige kjærester. Synes du det er greit?

Han har gjort det slutt med meg. Nå i kveld. Han likte ikke at jeg stilte spørsmål og han har vel skjønt at jeg er ganske sterk. Han tror jo med en gang at jeg har andre menn på gang om jeg stiller han spørsmål. Han får jo så lett tilgang på andre kvinner så...selv om han elsket meg høyt. Haha. Trengte ikke å være lenge i den tenkeboksen.

hidi, the scorpion

Han har gjort det slutt med meg. Nå i kveld. Han likte ikke at jeg stilte spørsmål og han har vel skjønt at jeg er ganske sterk. Han tror jo med en gang at jeg har andre menn på gang om jeg stiller han spørsmål. Han får jo så lett tilgang på andre kvinner så...selv om han elsket meg høyt. Haha. Trengte ikke å være lenge i den tenkeboksen.

Håper han aldri kommer tilbake! Men vær forberedt, slike ekle vesener kommer _alltid_ tilbake:(

Vær sterk, og få et godt liv;)

Annonse

Nevn 5 GODE grunner for å bli!

TS:

1. Han sier han elsker meg

2. Han vil ha barn med meg

3. Han er intelligent og belest

4. Han har en utrolig flott sexy kropp som tenner meg

5. Han vasker opp og sier aldri ett stygt ord om meg (bortsett fra at han er sjalu)

6. Han er sporty og kaster seg ut i de villeste farer

Men det er jo klart at de andre sidene trekker ned. (Og mye er jo rett og slett bare løgn fra han sin side)

TS:

1. Han sier han elsker meg

2. Han vil ha barn med meg

3. Han er intelligent og belest

4. Han har en utrolig flott sexy kropp som tenner meg

5. Han vasker opp og sier aldri ett stygt ord om meg (bortsett fra at han er sjalu)

6. Han er sporty og kaster seg ut i de villeste farer

Men det er jo klart at de andre sidene trekker ned. (Og mye er jo rett og slett bare løgn fra han sin side)

''1. Han sier han elsker meg''

Og den man elsker tukter man?

''2. Han vil ha barn med meg''

Hva så? Han høres også ut til å være en fyr som ikke er førstevalg når det kommer til å være barnefar, spør du meg.

''3. Han er intelligent og belest ''

Han høres alt annet enn intelligent ut for meg, men det er selvfølgelig mulig jeg tar feil. Det finnes dessuten plenty med intelligente og beleste menn i verden som ikke slår, forfølger, er kontrollerende og sjalu osv...

''4. Han har en utrolig flott sexy kropp som tenner meg''

Det er jo fint, men er det virkelig en GOD grunn for å bli i dette forholdet?

'

'5. Han vasker opp og sier aldri ett stygt ord om meg (bortsett fra at han er sjalu) ''

Igjen: Er det en god grunn for å bli? Det finnes oppvaskmaskiner å få kjøpt her i landet. At han ikke kaller deg stygge ting skulle vel egentlig bare mangle. Han er tross alt kjæresten din.

''6. Han er sporty og kaster seg ut i de villeste farer''

Eh... ok. Igjen ikke en god grunn til å bli i dette forholdet. Men det er nå min mening.

''Men det er jo klart at de andre sidene trekker ned. (Og mye er jo rett og slett bare løgn fra han sin side)''

Så det faktum at han er en voldelig løgner og en sjalu og kontrollerende drittsekk veier ikke tungt nok for at du skal komme deg ut av forholdet?

Jeg lurer på om dette egentlig er et tulleinnlegg.

Gjest dessverre

Hva så? Han høres også ut til å være en fyr som ikke er førstevalg når det kommer til å være barnefar, spør du meg.

Han høres alt annet enn intelligent ut for meg, men det er selvfølgelig mulig jeg tar feil. Det finnes dessuten plenty med intelligente og beleste menn i verden som ikke slår, forfølger, er kontrollerende og sjalu osv...

'

'5. Han vasker opp og sier aldri ett stygt ord om meg (bortsett fra at han er sjalu) ''

Igjen: Er det en god grunn for å bli? Det finnes oppvaskmaskiner å få kjøpt her i landet. At han ikke kaller deg stygge ting skulle vel egentlig bare mangle. Han er tross alt kjæresten din.

Eh... ok. Igjen ikke en god grunn til å bli i dette forholdet. Men det er nå min mening.

''Men det er jo klart at de andre sidene trekker ned. (Og mye er jo rett og slett bare løgn fra han sin side)''

Så det faktum at han er en voldelig løgner og en sjalu og kontrollerende drittsekk veier ikke tungt nok for at du skal komme deg ut av forholdet?

Jeg må innrømme at det var det første som slo meg når jeg leste innlegget.

'

Ts: Men det betyr da vel ikke at jeg ønsker å fortsette forholdet. Hadde ikke alt dette skjedde hadde jo dette vært rene drømmemannen for meg. Verden er jo ikke svart/hvit da.

hidi, the scorpion

Ts: Men det betyr da vel ikke at jeg ønsker å fortsette forholdet. Hadde ikke alt dette skjedde hadde jo dette vært rene drømmemannen for meg. Verden er jo ikke svart/hvit da.

'' Verden er jo ikke svart/hvit da.''

_Ditt_ liv er hva du gjør det til;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...