Gå til innhold

Min kjæreste slo meg! Er han også pedofil?

Anbefalte innlegg

uff han der hørtes skummel ut, absolutt ikke en jeg ville hatt barn med.

Pedofil - vanskelig å si...

men uansett pedofil eler ikke, den mannen er ikke god, han er rett og slett farlig.

Kvitt deg med han....

Vel. Jeg vet å bruke det at han har slått meg en gang for hva det er verdt. Hvis han ikke gjør som jeg sier eller vil så gjør jeg det slutt! Jeg vet ikke hvem som er den svake part her. Men når man er så dum å slå til et svakere menneske enn en selv så har jeg mistet all respekt. Ikke sikkert jeg bare sitter der neste gang.

Selvforsvar er jo også noe en burde lært seg. Uansett; jeg bruker det for det er verdt, han er ikke verdt en dritt for meg om han ikke gjør som jeg sier. Hvis han er så dum å være sammen med ei som forakter han slik og bare vil utnytte han så er det jaggu hans sak.

Kanskje jeg skal installere skjulte kamerarer og virkelig være utro også..til pass for han. Han får bevise at han virkelig mener det han sier at han aldri skal gjøre det igjen OG han skal stå på på pinebenken for meg leeeeenge. Samme for meg om han går.

Fortsetter under...

• Svar 60
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mariaflyfly

3

• mrxx

2

• Lillemus

2

• hidi, the scorpion

2

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...